رییس شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی کیش خبر داد:

ثبت نام حدود ۵۳ از درصد مصرف کنندگان گاز مایع جزیره در سامانه صدف



رییس شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی کیش گفت: حدود ۵۳ درصد از مصرف کنندگان سیلندرهای گاز مایع در کیش در سامانه صدف ثبت نام کردند.

به گزارش صبح ساحل، «حسن سالاری»، رییس شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی کیش با بیان اینکه ۱۶ هزار و ۱۰۰ خانوار در کیش مصرف کننده سیلندرهای گاز مایع هستند، گفت: تاکنون هشت هزار و ۶۰۰ نفر برای نام نویسی در سامانه صدف اقدام کردند.

وی با تاکید بر ضرورت نام نویسی سرپرستان خانوار در سامانه صدف جهت دریافت سیلندرهای گاز مایع، اضافه کرد: این طرح فقط مختص کیش نیست و در سطح ملی نیز اجرا شده است.

رییس شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی کیش ادامه داد: سرپرستان خانوار تا پایان اردیبهشت ماه فرصت دارند تا برای دریافت سهمیه گاز در این سامانه ثبت نام کنند.

وی با بیان اینکه پنج نفر از کارکنان شرکت نفت برای تسهیل در نام نویسی کیشوندان در این سامانه مشغول به کار هستند، گفت: از رسانه‌ها تقاضامندیم در بحث اطلاع رسانی و آگاهی بخشی به عموم مردم در کنار شرکت نفت باشند.

سالاری ادامه داد: اطلاع رسانی گسترده از طریق پیامک به دارندگان کارت کیشوندی، نصب بنرهای اطلاع رسانی در مبادی ورودی کلونی‌های جمعیتی از جمله نوبنیاد، صدف و صفین به مدت ۲ هفته و انتشار فیلم آموزشی چگونگی نام نویسی درسامانه درخواست فرآورده‌های نفتی در شبکه های اجتماعی از مواردی است که در دستور کار قرار دارد.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها