جریمه ۲ هزار میلیارد تومانی برای قاچاقچیان ماشین‌آلات معدنی در بندرعباس



 رییس کل دادگستری هرمزگان از صدور رأی قطعی برای پرونده کلان قاچاق ماشین‌آلات معدنی و دامپتراک‌ها در بندر شهید رجایی بندرعباس و محکومیت متهمان به پرداخت ۲ هزار میلیارد تومان جزای نقدی خبر داد.

   

به گزارش صبح ساحل، مجتبی قهرمانی با اشاره به پرونده مهم قاچاق ماشین آلات معدنی و دامپتراک‌ها، افزود: رأی قطعی این پرونده کلان در تعزیرات حکومتی بندرعباس صادر شده است.

وی ادامه داد: ۱۶ دستگاه دامپتراک و ماشین آلات معدنی قاچاق مکشوفه نیز ضبط شده است که به عنوان کالای قاچاق در مزایده‌ای از طریق سازمان اموال تملیکی به فروش خواهند رسید.

رئیس شورای قضایی استان هرمزگان ضمن قدردانی از اهتمام تعزیرات حکومتی استان برای رسیدگی سریع و قاطع به این پرونده قاچاق کلان، بر نقش خطیر سازمان تعزیرات حکومتی به منظور نهادینه شدن اقتصاد مقاومتی و رشد تولید ملی، مبارزه با قاچاق و مهار تورم تأکید کرد.

رئیس کل دادگستری استان هرمزگان تاکید کرد: پرونده‌های این بخش هم در شعبه های دادگستری و هم شعبه های تعزیرات از بدو تشکیل تا صدور حکم مورد نظارت دبیرخانه ستاد پیگیری سیاست‌های کلی اقتصاد مقاومتی و مدیریت ارشد دستگاه قضایی استان قرار خواهند داشت.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها