برگزاری رقابت‌های دو و میدانی ناشنوایان آسیا به میزبانی کیش



سرپرست معاونت ورزش و تفریحات سالم شرکت عمران، آب و خدمات منطقه آزاد کیش از برگزاری رقابت‌های دو و میدانی ناشنوایان آسیا به میزبانی این جزیره خبر داد.

    

به گزارش صبح ساحل، عزیزالله فرضی‌پور عصر پنجشنبه در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: کیش از ظرفیت‌های بسیار خوبی در حوزه ورزش و میزبانی از رقابت‌های ملی و بین المللی برخوردار است و تاکنون شاهد چندین رقابت بین المللی به میزبانی این جزیره بودیم.

وی با اشاره به آماده بودن پیست استاندارد دو و میدانی تارتان کیش، خاطرنشان کرد: با توجه به ظرفیت‌های موجود و هماهنگی‌های انجام شده با مسئولان فدراسیون ورزش‌ ناشنوایان رقابت‌های دو و میدانی ناشنوایان آسیا به میزبانی این جزیره برگزار می‌شود.

سرپرست معاونت ورزش و تفریحات سالم شرکت عمران، آب و خدمات منطقه آزاد کیش ابراز داشت: این رقابت‌ها آبان‌ماه امسال با شرکت 300 دونده از 22 کشور آسیایی در جزیره کیش برگزار خواهد شد.

فرضی‌پور تاکید کرد: یکی از مهمترین اولویت‌های سازمان منطقه آزاد کیش حمایت از برگزاری رویدادهای ورزشی مهم به عنوان یکی از جاذبه‌های گردشگری است و در همین راستا نیز در چند ماهه اخیر شاهد برگزاری رویدادهای ملی و بین‌المللی در این جزیره بودیم.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها