گلایه از تعطیلی 7ساله استخر سرپوشیده جاسک/ رییس اداراه ورزش و جوانان جاسک: بازسازی استخر نیازمند 5 میلیارد تومان اعتبار است


نویسنده: معصومه نعمتی

کمبود امکانات ورزشی در جاسک از مشکلاتی است که بسیار از سوی مردم مطرح شده و مسئولان مربوطه هم قول توسعه زیر ساخت‌های ورزش شهرستان را داده‌اند.

یکی از گلایه‌های مطرح شده از سوی مردم تعطیلی استخر سرپوشیده خلیج فارس جاسک است که بیش از ۷ سال است به علت مشکلات زیرساختی راکد مانده است. تامین هزینه تعمیرات و راه اندازی مجدد این استخر از مطالبات مردمی است. باتوجه به اهمیت سواحل مکران لازم است که به مشکلات این منطقه از جمله مسائل ورزشی توجه ویژه شود.

عبدالمجید مرادی رییس اداراه ورزش و جوانان جاسک در رابطه با این موضوع گفت: «این استخر در سال 1389 با اعتباری بالغ بر یک میلیارد و 800 میلیون تومان، از محل اعتبارات سفر مقام معظم رهبری افتتاح شد و مدت ۶ سال نیز مورد استفاده قرار گرفت. پس از آن، استخر به دلیل نقص فنی موتور خانه، تخریب سقف، رختکن و قسمت های از ساختمان جانبی شامل سونا و جکوزی به حالت تعطیل در آمد و تاکنون هیچ استفاده ای از آن نشده است».

او گفت: «بازسازی این استخر نیازمند 5 میلیارد تومان اعتبار است که امیدواریم با پیگیری‌های دادستان محترم جاسک این مهم محقق شود».

پیش از این، دادستان عمومی و انقلاب جاسک نیز گفته بود: «طی بازدید از شرکت‌ها و پالایشگاه‌های نفتی مستقر در شهرستان جاسک درمورد پرداخت حق مسئولیت‌های اجتماعی در حوزه ورزش تاکید کرده‌ام و مطالبه به حق جامعه ورزش شهرستان را پیگیری خواهم کرد. یکی از اولویت‌های کاری بنده حمایت از فعالیت‌های ورزشی و ورزشکاران است».
او درمورد بازسازی استخر سرپوشیده خلیج فارس جاسک گفت: «یکی از شرکت‌های نفتی تعهد به تعمیر، مرمت و اصلاح آن نموده است».
برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها