با هدف ارتقاء و گسترش سطح همکاری‌ها صورت گرفت؛

انعقاد تفاهمنامه بین شرکت فولاد کاوه جنوب کیش و بانک سینا



با هدف ارتقاء و گسترش سطح همکاری‌ها و ارائه خدمات بانکی و ارزی، شرکت فولاد کاوه جنوب کیش و بانک سینا تفاهم‌نامه همکاری امضا کردند.

به گزارش صبح ساحل، «سیدعباس حسینی»، مدیرعامل شرکت فولاد کاوه جنوب کیش گفت: این شرکت از مجموعه شرکت‌های بنیاد مستضعفان محسوب می شود که رشد سریعی داشته و امروز نقش کلیدی در صادرات شمش فولاد ایفا می کند.

حسینی انجام مستمر تعهدات ارزی را سیاست همیشگی این شرکت بزرگ فولادی عنوان کرد و افزود: امیدواریم با حمایت‌های بانک سینا ارتباط مؤثر و تعاملات سازنده‌تری جهت انجام امور ارزی صورت بگیرد.

غلامرضا فتحعلی، مدیرعامل بانک سینا در این مراسم با ابراز خرسندی از گسترش تعاملات فی‌مابین این بانک و شرکت فولاد کاوه‌ جنوب کیش گفت: بانک سینا با توسعه تعاملات خود با شرکت‌های موفق و بزرگ اقتصادی همچون فولاد کاوه جنوب کیش نشان داده که از ظرفیت‌ها و امکانات لازم برای ارائه خدمات مالی و ارزی به شرکت‌ها و فعالان اقتصادی برخوردار است.

وی در ادامه اضافه کرد: شرکت فولاد کاوه جنوب کیش یکی از شرکت های بسیار خوشنام و از صادرکنندگان موثر صنعت فولاد است که روند رشد سریعی طی سال‌­های اخیر داشته که بانک سینا طی این تفاهمنامه ظرفیت های و امکانات خود را برای همراهی با این شرکت بزرگ فولادی به کار خواهد بست.

گفتنی است در چارچوب این تفاهم‌نامه، همکاری‌های متقابل برای ایجاد بسترهای مناسب در زمینه خدمات مالی و ارزی تسهیل خواهد شد.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها