با حضور مدیرکل اجتماعی استاندار برگزار شد:

آیین تجلیل از قهرمانان و مدال آوران سومین المپیاد استعدادهای برتر



آیین تجلیل از قهرمانان و مدال آوران استان هرمزگان در سومین المپیاد استعدادهای برتر ورزشی کشور در بندرعباس برگزار شد.

  

   
به گزارش صبح ساحل، آیین تجلیل از قهرمانان و مدال آوران استان هرمزگان در سومین المپیاد استعدادهای برتر ورزشی کشور با حضور زارعی مدیرکل اجتماعی استاندار، مظفرخادمی نسب مدیرکل ورزش و جوانان استان، معاونین اداره کل، جمعی از مسئولین ستادی اداره کل ورزش و جوانان هرمزگان  و ورزشکاران برتر سومین المپیاد استعدادهای برتر ورزشی کشور در سالن اجتماعات آب منطقه ای بندرعباس برگزار شد. 
مدیرکل ورزش و جوانان هرمزگان در این آئین اظهار داشت: سومین دوره مسابقات المپیاد استعدادهای برتر ورزشی کشور در ۲۶ رشته ورزشی در دو بخش آقایان و بانوان در شهریور و مهرماه ۱۴۰۱ به میزبانی شش  استان برگزار شد.
وی بیان داشت: از استان هرمزگان با توجه به آمادگی وشرایط مستعدین و ورزشکاران در ۱۸ رشته ورزشی  از میان ۱۵ رشته بانوان و ۱۵ رشته آقایان اعزام شدند.
متولی ورزش و جوانان هرمزگان خاطرنشان کرد: پیش از اعزام کلیه ورزشکاران با حضور در مرکز قهرمانی آزمون های آمادگی جسمانی و پیکرسنجی را داده و با تشکیل پرونده الکترونیک روند اعزام ورزشکاران صورت گرفت که در مجموع ۱۰۷ ورزشکار پسر ۸۶ ورزشکار دختر به رقابت‌ها اعزام شدند و در پایان  منجر به کسب ۷ مدال طلا ۱۰ نقره و ۵ برنز برای هرمزگان شد.
خادمی نسب تصریح کرد: استان هرمزگان در پایان توانست باصعود ۸ پله‌ای نسبت به دوره قبل در جایگاه چهاردهم جدول رده بندی استان های کشور قرار گیرد.
در این مراسم از ۱۸ ورزشکار مدال آور استان تجلیل به عمل آمد.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها