مدیر تیم فوتبال شهرداری بندرعباس:

امیدوارم فصل جدید هم حمایت‌ها ادامه داشته باشد و یک تیم خوب را روانه مسابقات کنیم



مدیر تیم فوتبال شهرداری بندرعباس گفت: همراهی مجموعه شهرداری، در راس آن نوبانی شهردار ورزش دوست، جهانداری رئیس سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری و از همه مهم تر اعضای شورای شهر بندرعباس که همیشه  به فکر نتایج و مشکلات تیم بودند  باعث شد تا سهمیه تیم فوتبال شهرداری بندرعباس در این فصل لیگ دسته دوم حفظ شود.

 


به گزارش صبح ساحل ، فرامرز عیانی بیان داشت: فصل را با امیر خلیفه اصل شروع کردیم و با نادر غله بانی به پایان بردیم . کار خوبی که انجام شد این بود که با امیر خلیفه اصل که فصل گذشته تیم را به پلی آف رساند بود  تمدید شد. این مربی اعتقاد خوبی به بازیکنان بومی داشت و با رسیدن به پلی آف بعد از چندین سال تماشاگران را با فوتبال آشتی داد و در لیگ دسته دوم حدود ۱۵ هزار نفر به ورزشگاه خلیج فارس بندرعباس آمدند اما در دو بازی پلی آف که به اعتقاد خیلی از کارشناسان خوب بازی کردیم اما بخت یار تیم شهرداری نبود نتوانستیم به لیگ یک راه پیدا کنیم.
مدیر تیم فوتبال شهرداری بندرعباس گفت: در فصلی که گذشت نیم فصل اول با خلیفه اصل ، مربی خوب که آرزو می کنم هر جا هستند موفق باشند فصل را شروع کردیم اما در ادامه امیر خلیفه اصل این تصمیم را گرفتند که در نیم فصل دوم همکاری با تیم فوتبال شهرداری بندرعباس نداشته باشند و به سراغ مربی توانمند استان نادر غله بانی رفتیم و با درایت خوب این مربی کار بلد سهمیه لیگ دسته دوم کشور با هر سختی که بود برای  استان حفظ شد.
عیانی اظهار داشت: یکی از مشکلاتی که تیم شهرداری بندرعباس دارد و چندین  سال است که  با آن روبرو است دیر بستن شدن  تیم است که این موضوع باید یک بار  برای همیشه به پایان برسد.
مدیر تیم فوتبال شهرداری بندرعباس گفت: اگر تیم  به موقع و در زمان معمول خودش بسته شود و  کادر فنی و بازیکنان مورد نیاز خود را بگیرد یقینا مشکلات تیم در طول فصل کمتر خواهد شد و می شود نتایج بهتری کسب کرد.
فرامرز عیانی بیان داشت: اگر ما به دنبال خدمت و موفقیت بیشتر به فوتبال این شهر و استان هستیم باید یک زیرساخت مناسب از قبیل یک  زمین استاندار و ورزشگاه خوب و از همه مهمتر یک آکادمی فوتبال ایده ال  داشته باشیم تا با داشتن تیم های پایه زیر نظر مربیان با دانش استان آینده تیم فوتبال شهرداری را بسازیم.
با داشتن این آکادمی یقینا روزی تمامی بازیکنان تیم فوتبال شهرداری بومی خواهند بود و مردم استان هرمزگان به دنبال این اتفاق هستند و امیدوارم هر چه زودتر شاهد افتتاح این آکادمی باشیم.
تیم شهرداری بندرعباس یکی از تیم های ریشه دار در سطح استان است و هوادران زیادی دارد و این هوادران خواستار آن هستند که این تیم در بالاترین سطح فوتبال کشور بازی کند و برای این اتفاق نیاز است که همه مسوولان به کمک شهرداری بیایند و اگر مسئولان در کنار شهرداری باشند یقینا می توان فصل جدید را با انگیزه بهتر شروع کرد و دیگر دغدغه و استرس سقوط نداشته باشیم.
مدیر تیم فوتبال شهرداری بندرعباس گفت: جا دارد از اعضای محترم شورای شهر و کمسیون بودجه و سیدرضا موسوی به عنوان رییس کمسیون بودجه تشکر ویژه ای داشته باشم که با اضافه کردن بودجه به تیم و تزریق مالی تیم در ادامه راه مشکلات مالی نداشته باشد و این یکی از دغدغه های بود که تیم همیشه داشت که با همت اعضای شورای شهر این فصل خیلی کمتر با آن مواجه بودیم.
مدیر تیم فوتبال شهرداری بندرعباس گفت: در این دو فصلی که به عنوان مدیر در کنار تیم شهرداری بودم هیچ قرارداد مالی با تیم نداشتم و تنها به دستور شهردار و بر حسب دستور ایشان مشغول به خدمت بودم و خیلی از دوستان برایشان سوال بود که دریافتی شما از این تیم چقدر است اما تنها دریافتی من همان حقوقی است که از شهرداری می گیرم.
فرامرز عیانی اظهار داشت: در طول فصلی که گذشت خیلی از مسوولان دغدغه نتایج و مشکلات تیم شهرداری بندرعباس را داشتند حتی مجمع نمایندگان استان به خصوص احمد مرادی که همیشه مجموعه تیم را مورد لطف خودشان قرار می دادند و هر وقت به بندرعباس می آمدند سر تمرین با بازیکنان گفت و گو می کرد.
همچنین مدیرکل ورزش استان و روزبه زابلی پور معاون ورزشی و مجموعه هیات فوتبال استان در راس آن قاسم رنجبریان و اصغر معماری رئیس و دبیر هیات فوتبال، مجموعه باشگاه اروند بندرعباس با مدیر عاملی فریدون الهامی،  اعضای شورای اسلامی شهر بندرعباس که خیلی از آن در کنار تیم بودند و همیشه به دنبال رفع مشکلات تیم بودند و جا دارد از  احمد کناری نژاد، اسماعیل رئیسی ، حسن سالاری و یعقوب دبیری نژاد که به ورزشگاه می آمدند تا روحیه لازم را به تیم بدهند و حتی خانم ها جراره و عامری با وجود این  که دو عضو حانم شورای شهر بودند سخت پیگیر نتایج و  مسائل تیم شهرداری بودند و گاها اطلاعاتی از تیم داشتند که موجب تعجب ما می شد و حتی خود اسماعیل بواشه و عبدالرضا حیدری سراجی که اشراف کامل از فوتبال داشتند دغدغه این تیم را داشتند و امیدواریم که این حمایت ها ادامه داشته باشد و اگر بنده هرزگاهی بحث و جدالی به عنوان مدیر تیم با برخی از مسوولان یا اعضای  شورای شهر داشته ام تنها برای خیرخواهی و حفظ سهمیه استان در لیگ دسته دوم کشور  بوده و دوست دارم این فصل هم حمایت ها صورت بگیرد و  یک تیم خوب را روانه مسابقات بکنیم.
وی در پایان ضمن تبریک به عباس سرخاب به خاطر سمت مشاور عالی استاندار در ورزش و امور جوانان و آرزوی موفقیت برای ایشان،  از محمد هوشمند قائم مقام باشگاه و نوبانی شهردار بندرعباس که دغدغه های زيادی در امورات شهری دارند اما فوتبال و مشکلات آن را  هیچ وقت فراموش نکرده است تشکر کرد و با این جمله از امام حسین (ع) که عقل، جز با پیروی از حق، کامل نمی شود، پس همیشه طرف حق را بگیریم گفت و گوی خود را به پایان برد.

 

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها