برگزاری دهمین دوره آزمون استخدامی دستگاه‌های اجرایی در هرمزگان



معاون آموزش و کارآفرینی جهاد دانشگاهی هرمزگان گفت: دهمین دوره آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی توسط جهاد دانشگاهی استان برگزار می‌شود.

  

به گزارش صبح ساحل، حمید یاسی پور طهرانی ضمن اعلام این خبر،اظهار کرد: سازمان اداری و استخدامی کشور با همکاری مرکز آزمون جهاد دانشگاهی دهمین امتحان مشترک فراگیر دستگاه های اجرایی کشور را برگزار می نماید.

وی با اشاره به تامین بخشی از نیروی انسانی دستگاه های اجرایی از طریق این آزمون، عنوان کرد: دفترچه راهنمای ثبت نام آزمون استخدامی فراگیر ۱۴۰۲ توسط جهاد دانشگاهی در سایت آزمون بارگذاری شده است.

وی با اشاره به ثبت نام دوهزار ۲۳۱ داوطلب در استان هرمزگان ادامه داد: از این تعداد یک هزار و ۲۴۸ نفر زن و ۹۸۳ نفر مرد هستند.

یاسی پور طهرانی با بیان اینکه دفترچه آزمون در سایت مرکز آزمون جهاد دانشگاهی منتشر شده است، خاطرنشان کرد: داوطلبان با مراجعه به وبگاه مرکز آزمون جهاددانشگاهی نسبت به فرایند ثبت‌نام اقدام نمودند.

وی اضافه کرد: آزمون مذکور روز جمعه، ۱۲ خرداد ماه ۱۴۰۲ برگزار می‌شود و کارت شرکت در آزمون از روز سه شنبه، ۹ خرداد ماه جهت مشاهده و پرینت بر روی وبگاه مرکز آزمون جهاددانشگاهی قرار گرفته است و داوطلبان تمامی اخبار مربوطه و اطلاعیه های پیرامون این موضوع را از سایت مرکز آزمون جهاد دانشگاهی کشور به آدرس hrtc.ir پیگیری نمایند.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها