هفته سوم فوتسال شش جانبه

منتظران و آیندگان حریفان خود را شکست دادند



درادامه مسابقات فوتسال شش جانبه و در هفته سوم سه بازی درسالن اروند بندرعباس برگزار شد و طی آن تیم های آیندگان هرمزگان و انتظار بندرعباس در برابر حریفان خود به پیروزی دست یافتند و بازی دو تیم نوجوانان آیندگان و نوجوانان فولاد به تساوی یک یک به پایان رسید.

 


به گزارش صبح ساحل، دربازی نخست تیم جوانان اتحاد سرخون که در دو بازی قبلی خود امتیازی کسب نکرده بود، به دیدار منتظران رفت.
در این دیدار در وقت نخست منتظران با گل امیر حسین اداک پیش افتاد . در وقت دوم  منتظران  موفق شد دو گل دیگر را به ثمر برساند و بازی ر اسه بر صفر به سود خود به پایان برساند.
در بازی دوم نوجوانان آیندگان و فولاد هرمزگان به مصاف هم رفتند که در پایان دو تیم به نتیجه مساوی یک یک دست یافتند. برای فولاد علیرضا دهباشی و گل تیم آیندگان را  علی مسعودی به ثمر رساند.
تیم آیندگان هرمزگان و جوانان پرواز برگزار کننده آخرین بازی هفته سوم بودند و یک فوتسال جنگنده را به نمایش گذاشتند. هر چند تیم پرواز از حریف خود عقب ماند اما تا آخرین لحظه دست از حمله های خود نکشید.
در وقت نخست آیندگان با گل های مهدی دهقانی و مسعود تنیده پیش افتاد. در وقت دوم تیم پرواز برای جبران گل خورده تلاش زیادی از خود نشان دادند اما نتوانستند دروازه حریف خود را باز کنند.
درادامه این بازی محمد امین هاشم نسب و امیر حسین جوهری (۲ گل) برای آیندگان به ثمر رساندند تا  این بازی را پنج بر صفر به سود خود به پایان ببرند.
داوران این سه دیدار علی اکبر سحرخیز، مهران هاشمی پور، مرتضی معماری و امیر علی هاشمی پور بودند.  نماینده هیات  مهدی ربیع پور بود. هفته چهارم بازی ها
روز سه شنبه ۲۳ خرداد ماه به میزبانی تیم منتظران در محل سالن شریعتی برگزار می گردد.
در بازی نخست که از ساعت ۱۳ آغاز می شود تیم اتحاد سرخون به مصاف تیم پرواز بندرعباس می رود.
دو تیم  نوجوانان فولاد و جوانان آیندگان در ساعت۱۴/۳۰ بازی دوم را برگزار می کنند و در بازی سوم در ساعت ۱۶  تیم منتظران با نوجوانان آیندگان دیدار خواهد کرد.

 

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها