شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی:

سهمیه سوخت شناورهای صیادی هرمزگان همچنان برقرار است



مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه هرمزگان با بیان اینکه وظیفه ما خدمت به مردم و جامعه صیادی است، گفت: آمادگی داریم به همه شناورهای دارای مجوز، سهمیه سوخت مورد نیاز را تحویل دهیم و هم‌اکنون این سهمیه برقرار است.

    

به گزارش صبح ساحل، احمد سالاری‌فر روز یکشنبه گفت: صیادان این استان از میزان بنزین و گازوئیل اختصاص یافته به آنان راضی بوده و تاکنون در دیدارهای مردمی و دیگر موقعیت‌ها، شکایت و گلایه‌ای در این زمینه نداشته‌اند.

وی بیان کرد: طی ماه‌های فروردین و اردیبهشت‌ماه امسال، ۳۵ میلیون و ۲۹۱ هزار و ۴۲۴ لیتر گازوئیل به شناورهای صیادی استان داده شده است.

مدیرشرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه هرمزگان، میزان بنزین تحویل شده به قایق‌های صیادی سبک در همین مدت را حدود چهار میلیون و ۹۸۹ هزار لیتر اعلام و اضافه کرد: میزان بنزین تحویلی به هر فروند قایق با قدرت ۵۵ اسب بخار به طور میانگین ماهانه یکهزار و ۲۰۰ لیتر است.

به گفته سالاری‌فر، سهمیه گازوئیل شناورها نیز براساس یک فرمول مشخص که در آن شاخص‌هایی مانند قدرت موتور، میزان پیمایش و ظرفیت و مجوز صید با هماهنگی بنادر و دریانوردی و شیلات داده می‌شود.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه هرمزگان یادآورشد: تعداد قایق های صیادی مجاز که در استان سهمیه بنزین می‌گیرند حدود یکهزار و ۴۰۰ فروند و تعداد شناورهایی که سهمیه گازوئیل می‌گیرند حدود سه هزار و ۳۰۰ فروند است.

سالاری‌فر خاطرنشان کرد: البته این آمار همیشه یکسان و بدون تغییر نیست و هر ماه تعدادی شناور مهمان از سایر نقاط کشور، بر اساس معرفی و تایید بنادر و دریانوردی در سامانه، سهمیه سوخت می‌گیرند و تعدادی هم ممکن است به دلیل تعمیرات و نداشتن پیمایش دریایی در یک مدت مشخص، سهمیه نداشته باشند.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها