اختلال در سامانه فروش یکپارچه خودرو/ نتایج چه زمانی اعلام می‌شود؟



در حالی که قرار بود نتایج قرعه‌کشی مرحله دوم سامانه یکپارچه خودرو تا ساعت 14 امروز 24 خرداد 1402 اعلام شود، اما هنوز خبری از اعلام نتایج نیست و احتمالاً سامانه همانند زمان ثبت‌نام و نوبت‌های قبلی با اختلال روبه‌رو شود.

 

به گزارش صبح ساحل و به نوشته تجارت‌نیوز، در مرحله دوم طرح فروش سامانه یکپارچه که بین روزهای سوم تا 10 خرداد به‌طول انجامید، بیش از یک میلیون نفر متقاضی خرید خودرو شدند. همین امر در همان ابتدا نیز باعث اختلال شدید این سامانه بود.

اما با وجود اینکه طبق اخبار رسمی، بیش از 50 هزار نفر از متقاضیان این طرح انصراف دادند، اما هنوز هم با اتمام ساعات اداری، خبری از اعلام نتایج نبوده و متقاضیان همچنان منتظر هستند. به نظر می‌رسد این سایت بار دیگر با اختلال و تأخیر در ارائه خدمات مواجه شده است.

 

 

طبق آخرین خبر اعلامی، به‌دلیل مشکلات و اختلالات فنی سایت سامانه یکپارچه، دیدن نتایج از ساعت 14 به 16 موکول شد.

لازم به‌ذکر است، طبق اعلام مهدی تقدسی، مدیر سامانه یکپارچه فروش خودرو، 100 میلیون تومان پول‌هایی که در حساب‌های وکالتی بلوکه شدند، از ساعت 16 امروز و پس از اعلام نتایج، قابل برداشت خواهند بود.

البته با توجه به پایان ساعت کاری بانک‌ها، در عمل برداشت این وجوه حداقل به فردا موکول می‌شود.

 

در ساعات غیر پیک به سامانه یکپارچه مراجعه شود!

مهم‌ترین عامل اختلال در سامانه یکپارچه، هجوم هم‌زمان تعداد بالای متقاضیان به وب‌سایت این سامانه بوده که سرور را با اختلال شدید مواجه می‌کند.

بنابراین همان‌طور که مدیر این سامانه در مرحله ثبت‌نام نیز اشاره کرد، بهترین کار، مراجعه به سامانه یکپارچه در ساعات غیرپیک و اواخر روز است که شلوغی مراجعه، تا حدودی برطرف شده باشد.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها