تجلیل از مجموعه یگان حفاظت اداره منابع طبیعی و آبخیزداری بندرخمیر



فرمانده یگان حفاظت اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان هرمزگان به همراه جانشین فرماندهی اداره کل با حضور در شهرستان بندرخمیر از مجموعه یگان حفاظت اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان تجلیل کردند.
به گزارش صبح ساحل، در این مراسم رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری بندرخمیر با اشاره به اهمیت منابع طبیعی و لزوم حفظ و حراست از عرصه‌های منابع طبیعی، گفت: حفاظت از انفال، اساسی‌ترین و مهم‌ترین وظیفه سازمانی ما است و اگر حفظ منابع طبیعی به‌خوبی و با جدیت دنبال شود، این منابع ارزشمند الهی کمتر آسیب می‌بیند و برای نسل‌های آینده نیز حفظ می‌شوند.
 
کشت گر اضافه کرد: احساس مسئولیت کارکنان یگان حفاظت منابع طبیعی در حفاظت از این سرمایه الهی در سال گذشته و مقابله مستمر با متصرفین و دست درازان به اراضی ملی و حفاظت چشم‌گیر از عرصه های ملی جای تقدیر و تشکر دارد. وی عنوان کرد سال گذشته 1400 هکتار از اراضی ملی در استان هرمزگان رفع تصرف شده است که 718 هکتار آن در شهرستان بندرخمیر صورت گرفته است.
کشتگر با بیان اینکه با برنامه ریزی انجام شده در سال جدید بیش از 100 هکتار اراضی شناسایی شده که با حمایت‌های فرماندار محترم، ریاست محترم دادگستری و دستگاه‌های نظارتی شهرستان طی روزهای آتی رفع تصرف خواهد شد.
«رحیم اسفندیاری»، فرمانده یگان حفاظت اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان با بیان اینکه کارکنان یگان حفاظت در جایگاه بزرگ خدمت به مردم قرار دارند، گفت: یگان حفاظت از مشاغل بسیار مهم و با ارزش و خدمت در یگان حفاظت و صیانت از منابع طبیعی وظیفه ای سنگین و مسئولیتی خطیر است که بایستی با اتکا به خداوند منان، بهره گیری از منویات ولی فقیه و رعایت قانون انجام شود.
اسفندیاری سعه صدر ، انگیزه کافی در کار، خویشتن داری ، نظم ، مدیریت بحران ، شجاعت و پاکدستی را از شاخصه های خدمت در یگان حفاظت برشمرد و از عملکرد مثبت یگان حفاظت شهرستان تقدیر و تشکر نمود.
وی در ادامه از مسئولین و نیروهای یگان حفاظتی خواست تا گشت زنی‌ها، کنترل گلوگاه‌های ورودی و خروجی، برخورد قاطع و قانونی با افراد سودجو و جلوگیری از شخم پائیزه در اراضی ملی را در سرلوحه کار خود قرار دهند.
برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها