لیگ دسته سوم فوتبال باشگاه‌های کشور

شناورسازی قشم به یک قدمی صدر جدول رده بندی رسید



نمایندگان هرمزگان در هفته یازدهم لیگ دسته سوم فوتبال باشگاه‌های کشور به یک پیروزی و یک شکست دست یافتند.


به گزارش صبح ساحل،  در هفته دوازدهم لیگ دسته سوم فوتبال باشگاه های کشور دو نماینده هرمزگان در قشم و یزد به دیدار حریفان خود رفتند و به یک پیروزی و یک شکست دست یافتند.


تیم شناورسازی پی پشت قشم در خانه از تیم مدعی سپاهان نوین اصفهان میزبانی کرد و در پایان با دبل هادی دهقانی این تیم را شکست داد  تا همچنان جز تیم های مدعی صعود به لیگ دسته دوم فوتبال باشگاه های کشور باشد.‌  شناورسازی قشم با این پیروزی با ۲۱ امتیاز در مکان سوم جدول رده بندی ایستاد و با تیم های شایان دیزل کوار و سپاهان نوین اصفهان که  در مکان اول و دوم ایستاده اند تنها یک اختلاف امتیاز دارد‌. قضاوت این بازی برعهده مهدی حقانی،  محمد رشید،  محمد جواد رئیسی و اسماعیل خودستان از هرمزگان بود. مهدی مهدوی ناظر فدراسیون و مهدی موسی پور ناظر داوری این دیدار بود.


تیم هرنگ جوان بستک که در نیم فصل دوم شرایط خوبی را تجربه نکرده است در یزد به دیدار نماینده این شهر یزد لوله رفت و با چهار گل شکست خورد. 
هرنگ جوان بستک با این شکست با ۱۶ امتیاز در مکان پنجم ایستاد.
تیم های هرنگ جوان بستک و شناور سازی قشم در گروه سوم مرحله نهایی لیگ دسته سوم با تیم های پارسا باغملک،  سپاهان نوین اصفهان ، خرم کشت افلاک خرم آباد، یزد لوله،  ایرانجوان بوشهر،  پرسپولیس شیراز ، شایان دیزل کوار فارس و  نفت امیدیه  هم گروه هستند.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها