فوتسال قهرمانی امید های هرمزگان

آیندگان قهرمان نیم فصل شد



تیم فوتسال آیندگان هرمزگان قهرمان نیم فصل لیگ برتر فوتسال امیدهای استان هرمزگان شد.

هفته پنجم و پایانی نیم فصل نخست لیگ برتر فوتسال امیدهای استان هرمزگان با برگزاری دو دیدار در سالن عقاب پایگاه نیروی هوایی به پایان رسید.

   
به گزارش صبح ساحل، نیم فصل نخست لیگ برتر فوتسال امیدهای استان هرمزگان با برگزاری دو دیدار در سالن عقاب پایگاه نیروی هوایی برگزار شد و تیم های آیندگان و منتظران برحریفان خود پیروز شدند.
در بازی نخست تیم آیندگان که در بازی روز چهارم سه بریک از تیم شهسوار دیار خلیج فارس شکست خورده بود  تیم مقاومت مارم فین را با شش گل شکست داد.
برای تیم  آیندگان ایلیا احمدی و امید صالحی هر کدام دو  گل و سید محمد امین هاشم نسب و ارشیا شب روا هم یک بار  گلزنی کردند. تک گل تیم مقاومت مارم را محمد جواد زمانی به ثمر رساند. در بازی دوم تیم های عقاب هوایی و منتظران برابر هم صف آرایی کردند که این بازی  در پایان با نتیجه ۷ بر یک به سود تیم منتظران به پایان رسید. گفتنی است لیگ برتر فوتسال امیدهای استان هرمزگان در این فصل با حضور  پنج تیم آیندگان هرمزگان، عقاب هوایی، مقاومت مارم فین، شهسوار دیار خلیج فارس و منتظران در حال برگزاری است و  تیم فوتسال آیندگان هرمزگان در پایان نیم فصل  عنوان قهرمانی را کسب کرد. نیم فصل نخست این دوره از مسابقات به میزبانی عقاب نیروی هوایی  به صورت مجتمع برگزار شد و آیندگان هرمزگان با ۹ امتیاز از چهار  مسابقه موفق به کسب عنوان قهرمانی نیم فصل مسابقات فوتسال امیدهای استان شدند. تیم شهسوار دیار خلیج فارس  با کسب ۸ امتیاز عنوان دومی را به خود اختصاص داد و تیم منتظران با ۷ امتیاز مقام سوم این فصل را کسب کرد. این مسابقات زیر نظر کمیته فوتسال استان به سرپرستی محمد  پیروانی و مهدی ربیع پور مسئول اجرایی برگزار شد. قضاوت این دوره از مسابقات را
علی اکبر سحر خیز،  محسن قاسم پور، محمدرصا قاسم پور، مهران هاشمی پور، احسان رضایی و مرتضی معماری انجام دادند و  نظارت بر کار داوران  را مهرداد هاشمی پور برعهده داشت. دور برگشت لیگ برتر فوتسال امیدهای هرمزگان  از روز دوشنبه هفته جاری در سالن فجر بندرعباس از سر گرفته خواهد شد.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها