تبدیل بندر چارک به مرز دریایی در دستور کار قرار گرفت/ اختصاص یک هزار و ۷۰۰ میلیارد ریال برای فاز نخست توسعه این بندر



 مدیرعامل شرکت توسعه، مدیریت بنادر و فرودگاه‌های سازمان منطقه آزاد کیش با اشاره به برنامه ریزی برای توسعه بنادر گفت: تبدیل بندر چارک به مرز دریایی در دستور کار قرار گرفت.

 

به گزارش صبح ساحل و به نوشته ایرنا، «عزت الله محمدی» روز یکشنبه در مراسم گرامیداشت روز جهانی دریانوردی با بیان اینکه مقدمات لازم برای راه اندازی گمرک در بندر چارک آغاز شده است، اظهار کرد:‌ بندر چارک به عنوان یک بندر پشتیبان می‌تواند نقش بسزایی در توسعه صادرات و افزایش تراز اقتصادی داشته باشد.

وی با تاکید بر ضرورت توسعه بنادر پشتیبان جزیره کیش، افزود: در همین راستا یک هزار و ۷۰۰ میلیارد ریال برای فاز نخست توسعه بندر چارک اختصاص یافته است.

مدیرعامل شرکت توسعه، مدیریت بنادر و فرودگاه‌های سازمان منطقه آزاد کیش با اشاره نقش توسعه مسیرهای دریایی در توسعه اقتصادی، اضافه کرد: فرصت‌های سرمایه گذاری در بنادر منطقه آزاد کیش شناسایی و به زودی بر روی سامانه منطقه آزاد بارگذاری می‌شود.

وی به جابه جایی ۱۷۶ هزار مسافر و ۴۰ هزار خودرو در ایام نوروز ۱۴۰۲ اشاره کرد و گفت: جابه جایی این تعداد مسافر بدون کوچکترین مشکل و در ایمنی کامل نشان از تلاش شبانه روزی همکاران در برنامه ریزی و ارائه خدمات به مسافران است.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها