«معصومه آباد»، سفیر ایران در فنلاند شد



رئیس سابق بخش زایمان بیمارستان نجمیه و عضو سابق شورای شهر در حکمی از سوی وزارت امور خارجه ایران به عنوان سفیر ایران در فنلاند معرفی شد.

به گزارش صبح ساحل، معصومه آباد به عنوان سفیر ایران در فنلاند منصوب شد. وی قرار است، در آینده نزدیک به عنوان جایگزین «فروزنده ودیعتی » راهی هلسینکی شود و مسئولیت سفارت ایران در فنلاند را بر عهده بگیرد. معصومه آباد دارای سابقه عضویت در شورای شهر تهران است.

به پیشنهاد وزیر امور خارجه و تایید ریاست جمهوری خانم معصومه آباد به عنوان سفیر ایران در فنلاند انتخاب شد. وی قرار است، در آینده نزدیک به عنوان جایگزین «فروزنده ودیعتی » راهی هلسینکی شود و مسئولیت سفارت ایران در فنلاند را بر عهده بگیرد.

سوابق علمی اجرایی معصومه آباد می‌توان به عضویت در سومین دوره شورای شهر تهران، مسئول انجمن اسلامی دبیرستان ۱۳۵۹-۱۳۵۶، بسیج ویژه ۱۳۵۸، مسئول درمانگاه محرومین درون مرزی ۱۳۶۷-۱۳۵۶، رئیس بخش زنان و زایمان بیمارستان نجمیه ۱۳۷۷-۱۳۷۵، مسئول موسسه فرهنگی بروج، مشاور مدیر کل شهرداری تهران اشاره کرد.

معصومه آباد عضو چهارمین دوره شورای شهر تهران (۱۳۹۲ تا ۱۳۹۶) بود. او در انتخابات در لیست آبادگران ایران اسلامی قرار داشت.

او مدتی در دانشگاه لندن در رشتهٔ «جنین‌شناسی» تحصیل کرد اما پس از مدتی این رشته را رها کرد و به ایران برگشت و در دانشگاه شهید بهشتی در رشتهٔ بهداشت باروری دکتری گرفت.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها