رئیس ستاد نوسازی ناوگان و اسقاط خودرو‌های فرسوده خبر داد:

ثبت‌نام‌ اسقاط خودرو فقط از طریق ستاد نوسازی ناوگان و اسقاط خودرو‌های فرسوده



رئیس ستاد نوسازی ناوگان و اسقاط خودرو‌های فرسوده گفت: ثبت‌نام برای اسقاط خودرو و موتورسیکلت فرسوده فقط باید در سایت ستاد نوسازی ناوگان و اسقاط خودروهای فرسوده انجام شود.

به گزارش صبح ساحل، «مهران سالاریه»، رئیس ستاد نوسازی ناوگان و اسقاط خودرو‌های فرسوده با اشاره به اینکه بر اساس قانون متولی اسقاط خودروهای فرسوده در کشور ستاد نوسازی ناوگان و اسقاط خودروهای فرسوده است، گفت: بر این اساس متقاضیان اسقاط خودرو و موتورسیکلت فرسوده باید به سایت این ستاد به نشانی nnhk.ir مراجعه و پس از ثبت‌نام به عنوان متقاضی، نسبت به ثبت وسیله نقلیه فرسوده خود در سامانه و پس از آن انتخاب نزدیکترین مرکز اسقاط اقدام کنند.

رئیس ستاد نوسازی ناوگان و اسقاط خودرو‌های فرسوده، ادامه داد: برندگان قرعه‌کشی در طرح‌های جایگزینی شرکت‌های خودروسازی داخلی نیز می‌توانند وضعیت اسقاط خودروی فرسوده خود را در این سایت مشاهده کنند.

وی با تاکید بر این که ثبت‌نام در سامانه ستاد نوسازی ناوگان و اسقاط خودروهای فرسوده رایگان است، گفت: در صورتی که غیر از سامانه ستاد‌، ثبت‌نامی برای خودروهای فرسوده صورت گیرد و یا درخواست وجهی انجام شود، کلاهبرداری است.

رئیس ستاد نوسازی ناوگان و اسقاط خودرو‌های فرسوده با بیان این که مراکز اسقاط نیز مکلفند تنها از طریق این سامانه نسبت به پذیرش متقاضیان اقدام کنند، افزود:  پذیرش متقاضیان اسقاط خودروهای فرسوده بدون ثبت‌نام در سایت ستاد نوسازی ناوگان و اسقاط خودرو‌های فرسوده ممنوع است و با متخلفان برخورد جدی می‌شود.

وی گفت: شهروندان می‌توانند هرگونه تخلف در این خصوص را از طریق سامانه ۱۲۴ اطلاع دهند تا پیگیری لازم و برخورد با متخلفان صورت گیرد.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها