استاندار تاکید کرد:

لزوم راه‌اندازی گردشگری کشاورزی در هرمزگان/ موانع بهره‌برداری از پارک آبی بندرعباس رفع شود



استاندار هرمزگان با اشاره بر لزوم راه‌اندازی گردشگری کشاورزی در استان گفت: چینی‌ها درحال حاضر در این حوزه درآمد بالایی دارند و لازم است اینگونه طرح‌ها در هرمزگان نیز با سازه‌های بومی و متناسب با کشاورزی بدون اینکه تولید محصولات تحت الشعاع قرار گیرد، ایجاد شود.

 

به گزارش صبح ساحل، مهدی دوستی عصر چهارشنبه در نشست بررسی پروژه‌های پیشران استان هرمزگان، در بررسی طرح‌های پیشران حوزه گردشگری با تاکید بر لزوم جامع‌نگری به پروژه تله‌کابین دریایی بندرعباس به هرمز اظهار کرد: در گردشگری بین‌الملل «ترین‌ها» وزن بسیار بالایی دارد و اگر بتوانیم پروژه گردشگری تله‌کابین هرمز را به طرح تله‌کابین گنو وصل کنیم می‌توانیم برد بین‌المللی‌تری به این طرح ببخشیم.

وی همچنین بر رفع موانع بهره‌برداری از پارک آبی بندرعباس تاکید کرد و گفت: میطلبد که هرچه سریع تر موانع حقوقی بهره بردرای از این طرح برطرف شود.

نماینده عالی دولت در استان هرمزگان اظهار کرد: برای مردم جزیره هرمز نیز لازم است که در راستای توسعه گردشگری شرکت تعاونی حمل و نقل تاسیس شود تا در این راستا بتوانیم مجوز ورود اتوبوس‌های گردشگری برای حمل گردشگران در داخل جزیره بدهیم.

دوستی ابراز کرد: بسته‌های تفریحات هوایی و دریایی با شناسایی تمام تفریحات موجود در جهان آماده شده است و می‌توانیم با نگاه به این بسته‌ها پروژه‌های سرمایه‌گذاری در این حوزه را پیش ببریم و سایت‌های مجهز تفریحاتی را در استان راه‌اندازی کنیم.

وی ادامه داد: گردشگری طبیعت در خورها، واژه‌ی عامی است و با گردشگری دریا بسیار متفاوت است چرا که به دلیل مواج بودن دریا، دریا برای استراحت و اقامت شبانه مناسب نیست اما این امکان در خورها وجود دارد و ما می‌توانیم درختان حرا را نیز در پهنه‌هایی انجام دهیم که در حوزه گردشگری نیز مورد استفاده قرار گیرد.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها