در هفته گذشته؛

بیش از یک تن انواع مواد مخدر در هرمزگان کشف شد



فرمانده انتظامی استان هرمزگان گفت: با تلاش شبانه روزی ماموران انتظامی استان هرمزگان در هفته گذشته بیش از یک تن انواع مواد مخدر کشف و ۵۷ قاچاقچی و توزیع کننده مواد شناسایی و دستگیر شدند.

به گزارش صبح ساحل، «سردار علی اکبر جاویدان»، فرمانده انتظامی استان هرمزگان صبح امروز (۱۱ تیرماه)، در تشریح این خبر، گفت: در راستای ادامه طرح‌های پاکسازی و به منظور مبارزه جدی با سوداگران مرگ و پاسخگویی به مطالبات و درخواست‌های مردمی در جهت ارتقاء امنیت اجتماعی، طرح پاکسازی نقاط آلوده با اقدامات اطلاعاتی و اشرافیت کامل پلیس بر کلیه محورهای مواصلاتی به مدت یک هفته در استان اجرا شد.

وی افزود: مأموران انتظامی استان در این طرح ضمن شناسایی و توقیف ۱۳ دستگاه خودرو سبک و سنگین حامل و فعال در قاچاق مواد مخدر جمعا یک تن و ۳۴ کیلو انواع مواد مخدر کشف کردند.

این مقام ارشد انتظامی استان اضافه کرد: با تلاش همه جانبه مأموران انتظامی استان در هفته گذشته، ۱۴ قاچاقچی مواد مخدر، ۴۳ خرده فروش و توزیع‌کننده مواد شناسایی و در عملیات‌های جداگانه دستگیر شدند.

جاویدان اضافه کرد: پلیس با به‌کارگیری تمام توان عملیاتی و انتظامی خود در تامین نظم و امنیت شهروندان تمام توان و تلاش خود را به کار گرفته لازم است، شهروندان نیز با رعایت نکات ایمنی و امنیتی در پیشگیری از جرائم، هرگونه اطلاعات و اخبار در خصوص توزیع‌کنندگان مواد مخدر را از طریق سامانه پاسخگوی ۱۲۸ پلیس مبارزه با مواد مخدر و تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها