هفته هفتم لیگ برتر فوتبال ساحلی باشگاه‌های کشور

فولاد هرمزگان به دنبال کسب سومین پیروزی



هفته هفتم لیگ برتر فوتبال ساحلی باشگاه‌های کشور امروز برگزار خواهد شد.

 


به گزارش صبح ساحل، هفته هفتم لیگ برتر فوتبال ساحلی باشگاه‌های کشور فردا دوشنبه دوازدهم تیرماه برگزار خواهد  شد و دو نماینده هرمزگان در بندرعباس و رودسر به دیدار حریفان خود خواهند رفت.
 در بندرعباس تیم فولاد هرمزگان که چهار شکست پی‌در پی در کارنامه دارد از ساعت ۱۹:۳۰ ورزشگاه غدیر بندرعباس از تیم هیات فوتبال اصفهانی میزبانی خواهد کرد که  با ۱۰ امتیاز در مکان سوم جدول رده بندی ایستاده است . تیم فولاد هرمزگان با شش امتیاز در مکان هفتم قرار گرفته است و در این بازی به دنبال کسب سومین پیروزی خود می باشد.  شاهین خزر رودسردر ورزشگاه شهرداری این شهر از تیم قعرنشین شهرداری بندرعباس میزبانی می کند. شهرداری با دو امتیاز تیم دهم و شاهین خزر رودسر با ۸ امتیاز در مکان ششم جدول رده‌بندی ایستاده است. در سایر دیدارهای امروز  تیم حیات داود گناوه  با چادرملو اردکان در  ورزشگاه شهدا خلیج فارس گناوه بازی می‌کند. صدرشیمی  و مقاومت گلساپوش  دربی یزد را در  ورزشگاه سلمان مردآباد یزد برگزار می کنند. منطقه آزاد چابهاردر ورزشگاه پیوسته به مصاف  پارس جنوبی بوشهر می‌رود.
سوت بازی های هفته هشتم یکشنبه ۱۸ تیرماه به صدا در خواهد آمد. در این هفته شهرداری بندرعباس  با چادرملو اردکان از ساعت ۱۹:۴۵ در ورزشگاه غدیر بندرعباس بازی می کند. پارس جنوبی بوشهر  از تیم  فولاد هرمزگان در ورزشگاه دهکده گردشگری بوشهر میزبانی خواهد کرد. در سایر دیدارها مقاومت گلساپوش یزد با شاهین خزر رودسر در ورزشگاه سلمان مردآباد یزد،هیات فوتبال اصفهان با صدرشیمی یزد در ورزشگاه تختی تیران و منطقه آزاد چابهار با حیات داوود گناوه در ورزشگاه شهید پیوسته چابهار بازی خواهند کرد.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها