لیگ دسته سوم فوتبال باشگاه های کشور

هرنگ جوان در خانه، شناور سازی در باغملک بازی می کنند



نمایندگان هرمزگان در هفته چهاردهم لیگ دسته سوم فوتبال باشگاه‌های کشور در شهرهای بستک و خوزستان به مصاف حریفان خود می روند.

    
به گزارش صبح ساحل در دیدارهای هفته چهاردهم مرحله نهایی لیگ دسته سوم فوتبال باشگاه های کشور که فردا سه شنبه سیزدهم تیر ماه برگزار خواهد شد، تیم هرنگ جوان بستک که در هفته سیزدهم در دربی هرمزگان در خانه مقابل شناور سازی قشم متوقف شد این هفته هم در خانه از تیم نفت امیدیه میزبانی می کند. نفت امیدیه با ۱۹ امتیاز در مکان چهارم و هرنگ جوان بستک با ۱۷ امتیاز در مکان پنجم قرار گرفته است. هرنگ جوان با پیروزی در این بازی می تواند با ۲۰ امتیاز بالای سر تیم امیدیه برسد و از سوی دیگر تیم نفت هم با پیروزی در این بازی می تواند خود را به تیم های بالای جدول نزدیکتر کند.
تیم شناورسازی مام وطن قشم که با ۲۲ امتیاز در مکان سوم ایستاده است در باغملک با تیم پارسا که با ۱۳ امتیاز در مکان هشتم ایستاده است دیدار می کند.
شناورسازی برای این که حداقل مکان سوم خود را حفظ کند باید این بازی را با پیروزی به پایان ببرد.
در سایر دیدارهای گروه سوم  تیم یزد لوله از تیم شایان دیزل کوار میزبانی خواهد کرد. ایرانجوان بوشهر در خانه به مصاف خرم کشت افلاک خرم آباد می رود و پرسپولیس شیراز با سپاهان نوین اصفهان دیدار خواهد کرد. تا پایان هفته سیزدهم تیم شایان دیزل کوار و سپاهان نوین اصفهان با ۲۵ امتیاز و به دلیل تفاضل گل اول و دوم هستند. شناور سازی پی پشت قشم با ۲۲ امتیاز در مکان سوم ایستاده است. نفت امیدیه با ۱۹ امتیاز چهارم، هرنگ جوان بستک با ۱۷ امتیاز پنجم، یزد لوله با ۱۶ امتیاز ششم ، خرم کشت افلاک  و پرسپولیس شیراز با ۱۵ امتیاز هفتم، پارسا باغملک با ۱۳ امتیاز هشتم، پرسپولیس شیراز با ۱۲ امتیاز نهم و  ایرانجوان بوشهر با ۱۰ امتیاز در قعر جدول رده‌بندی گروه سوم ایستاده است.
تیم های هرنگ جوان بستک و شناور سازی قشم در گروه سوم مرحله نهایی لیگ دسته سوم با تیم های پارسا باغملک،  سپاهان نوین اصفهان ، خرم کشت افلاک خرم آباد، یزد لوله،  ایرانجوان بوشهر،  پرسپولیس شیراز ، شایان دیزل کوار فارس و  نفت امیدیه  هم گروه هستند.

   

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها