استاندار هرمزگان:

آماده میزبانی از سرمایه‌گذاران ترکیه‌ای هستیم



استاندار هرمزگان در نشست وبیناری با سرمایه‌گذاران بخش خصوصی کشور ترکیه گفت: آماده میزبانی از سرمایه‌گذاری ترکیه‌ای هستیم.

 

به گزارش صبح ساحل، مهدی دوستی روز سه‌شنبه در این نشست با اشاره به ظرفیت‌های ویژه هرمزگان به خصوص در حوزه لجستیکی و بنادر افزود: به منظور شناخت بیشتر سرمایه‌گذاران بخش خصوصی کشور ترکیه و بازدید میدانی از ظرفیت‌های استان، آماده میزبانی از هیئت‌های تجاری و سرمایه‌گذاری این کشور هستیم.

وی بیان کرد: شهر لجستیکی هرمزگان ظرفیت ویژه‌ای برای سرمایه‌گذاری دارد و آماده‌ایم با تخصیص زمین در شهر لجستیکی امکان طراحی را برای موارد مورد نیاز نیز در اختیار سرمایه‌گذاران قرار دهیم.

نماینده عالی دولت در استان هرمزگان، با اشاره به ظرفیت خاص جزایر خلیج‌فارس در حوزه سرمایه‌گذاری گفت: آمادگی داریم تور سرمایه‌گذاری نیز برای بازدید از جزایر این استان برگزار کنیم تا بخش خصوصی ترکیه از نزدیک با ظرفیت جزایر خلیج فارس آشنا شوند.

استان هرمزگان با بهره‌مندی از ۲ هزار و ۲۳۷ کیلومتر نوار ساحلی، ۱۴ جزیره و همچنین وجود ۷۱ بندر بزرگ و کوچک در کرانه خلیج‌فارس و دریای عمان، همواره به عنوان مهم‌ترین استان ساحلی و دریایی در ایران مطرح است و فرصت مناسبی برای سرمایه‌گذاری خارجی است.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها