سرپرست حوزه معاونت غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی استان خبر داد:

توزیع عادلانه دارو در بین داروخانه و بیمارستان‌های هرمزگان



سرپرست معاونت غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان گفت: توزیع عادلانه دارو در بین داروخانه‌ها و بیمارستان‌ها با توجه به نیاز آن‌ها صورت می‌گیرد.

به گزارش صبح ساحل، «دکتر حامد فلاح»، سرپرست معاونت غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان در اولین نشست با مدیران بیمه سلامت ، درمان تامین اجتماعی ،فعالان و نمایندگان داروسازی و کارشناس غذا و داروبا اشاره به  ایجاد شهرک دارویی افزود: ما در کنار همکاران خود هستیم نه تنها به عنوان یک بازرس، بلکه به عنوان یک مشاور، خدمتگزار و همکار تا در تعامل با یکدیگر بتوانیم خدمات بهتری به مردم ارائه دهیم.

وی ادامه داد: هدف ما جز این نیست که کمبود و مشکلات دارو را بر طرف سازیم، ما با کمک جامعه پزشکی و داروسازان، قصد داریم تا مشکلات استان را حل کرده، و در این راستا برنامه‌های خوبی در پیش داریم.

فلاح گفت: من به عنوان یک جراح، تحصیل کرده و بزرگ شده همین استان با پشتوانه همکاران داروساز و دعای مردم و حمایت استاندار و رئیس دانشگاه علوم پزشکی، بخش دارویی را ترفیع خواهیم داد و اقدامات سازنده‌ای در این راستا انجام خواهد گرفت. 

سرپرست معاونت غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان تصریح کرد: جلسات با شرکت‌های بزرگ دارویی و تسهیل نیاز داروخانه‌ها و پیگیری مطالبات آن‌ها که از مهم‌ترین مشکلات است را نیز در دستور کار داریم.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها