مدیرکل آموزش و پرورش استان هرمزگان:

شناسایی و آموزش کودکان کار در بندرعباس آغاز شد



مدیرکل آموزش و پرورش استان هرمزگان گفت: در راستای اجرای منویات مقام معظم رهبری و مصوبه‌ی شورای آموزش و پرورش استان شناسایی و آموزش کودکان کار در بندرعباس آغاز شد.

به گزارش صبح ساحل، «محمد قویدل»، مدیرکل آموزش و پرورش استان هرمزگان صبح امروز گفت: در راستای اجرایی نمودن منویات مقام معظم رهبری که فرمودند هیچ کودک افغانستانی، حتی مهاجرینی که به‌صورت غیرقانونی و بی‌مدرک در ایران حضور دارند، نباید از تحصیل باز بمانند و همه آن‌ها باید در مدارس ایرانی ثبت‌نام شوند و همچنین مصوبه‌ی شورای آموزش و پرورش استان هرمزگان و تاکید استاندار مبنی بر شناسایی، جذب و آموزش کودکان کار در بندرعباس، کار شناسایی و جذب دانش‌آموزان مذکور طی یک ماه و نیم گذشته آغاز و اکنون شاهد شروع آموزش حضوری این دانش‌آموزان عزیز هستیم. 

محمد قویدل اضافه کرد: تا کنون به همت همکاران ما مجموعه اداره کل آموزش‌وپرورش استان هرمزگان و همکاری بهزیستی استان ۵۰ کودک کار که اغلب آنها از اتباع افغانستانی هستند، شناسایی و کار تعلیم و تربیت آنان تحت نظر تعدادی از همکاران فرهنگی که از خیرین علمی هستند آغاز شده است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان هرمزگان در پایان گفت: امیدوارم با همت و تلاش جمعی این امر ادامه و شاهد جذب کودک بیشتری به تحصیل باشیم.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها