لیگ دسته سوم فوتبال باشگاه های کشور

شناورسازی قشم در اندیشه رسیدن به صدر جدول رده بندی



نمایندگان هرمزگان در هفته پانزدهم لیگ دسته سوم فوتبال باشگاه‌های کشور فردا به مصاف حریفان خود خواهند رفت.

 


به گزارش صبح ساحل، دیدارهای هفته پانزدهم مرحله نهایی گروه سوم لیگ دسته سوم فوتبال باشگاه های کشور دوشنبه نوزدهم تیر ماه برگزار خواهد شد.
در دیدارهای این هفته شناورسازی مام وطن قشم در ورزشگاه پی پشت قشم از تیم نفت امیدیه میزبانی خواهد کرد. تیم شناورسازی مام وطن قشم  با ۲۵ امتیازی و به دلیل تفاضل گل در مکان دوم جدول رده بندی گروه سوم ایستاده است تا همچنان جز تیم های باشد که  شانس صعود به لیگ دسته دوم را داشته باشد.‌
تیم هرنگ جوان بستک این هفته بازی سختی پیش رو دارد و فردا در کوار با تیم شایان دیزل صدرنشین دیدار خواهد کرد. سه امتیاز این دیدار علاوه بر  این که برای هرنگ جوان از اهمیت بالایی برخوردار است برای تیم شناورسازی هم مهم است. با پیروزی تیم هرنگ جوان و یا این که مساوی در این دیدار تیم شناورسازی مام وطن قشم با پیروزی مقابل تیم نفت امیدیه می تواند به صدر جدول رده بندی صعود کند. هرنگ جوان بستک
تا پایان هفته چهاردهم با ۲۰ امتیاز در مکان چهارم قرار گرفته است. در سایر دیدارهای گروه سوم تیم خرم کشت افلاک خرم آباد از تیم یزد لوله میزبانی می کند.
پارسا باغملک در خانه به مصاف پرسپولیس شیراز خواهد رفت و سپاهان نوین اصفهان در ورزشگاه خانگی به دیدار ایرانجوان بوشهر می رود.
تیم های هرنگ جوان بستک و شناور سازی قشم در گروه سوم مرحله نهایی لیگ دسته سوم با تیم های پارسا باغملک،  سپاهان نوین اصفهان ، خرم کشت افلاک خرم آباد، یزد لوله،  ایرانجوان بوشهر،  پرسپولیس شیراز ، شایان دیزل کوار فارس و  نفت امیدیه  هم گروه هستند.

 

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها