بازدید سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری از پروژه‌های نهضت ملی مسكن بندرخمیر



سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری از پروژه های نهضت ملی مسکن شهرستان بندر خمیر بازدید کرد.
 

به گزارش صبح ساحل، دکتر زندیه وکیلی سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری هرمزگان به اتفاق فرماندار خمیر ، مدیرکل دفتر فنی، مدیرکل بنیاد مسکن استان ، مدیرکل راه و شهرسازی استان و همچنین اعضای شورای مسکن شهرستان خمیر از پروژه های طرح نهضت ملی مسکن در بندرخمیر و بندرپل بازدید کرد. وی در بازدید از این پروژه ها اظهار داشت:طرح نهضت ملی مسکن در بندرخمیر در دو قالب خودمالک و برون ساخت با در حال احداث است.

زندیه وکیلی افزود:در مجموع ، برنامه احداث زمین در طرح نهضت ملی مسکن در شهر بندرخمیر ۱۰۱۹ واحد می باشد که هم اکنون ۱۹۵ واحد به متقاضیان واگذار شده است. سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استاندار ادامه داد: در طرح های برون ساخت که با مشارکت پیمانکار انجام می شود چند سایت برای این امر در نظر گرفته شده است. معاون استاندار ادامه داد:پروژه ۵۱ واحدی در قالب گروه های ساخت ۲ نفره با پیشرفت فیزیکی بیش از ۵۰ درصد درحال اجرا است. این مقام مسئول همچنین عنوان کرد:در پروژه ۱۰۸‌واحدی گروه ساخت نیز تمام قطعات آماده سازی شده و ۳۴واحد در مرحله اجرای بتن مگر و فونداسیون هستند، آماده سازی زیر واحدها در پروژه ۳۶ واحدی گروه ساخت نیز توسط پیمانکار انجام شده همچنین تعداد ۱۳۲ واحد خود مالک با استفاده از تسهیلات بهسازی مسکن در حال احداث است.

وی در ادامه به پروژه ۱۵ هکتاری نیز گفت :طرح تفکیکی این پروژه به تعداد ۸۰۰ واحد به‌ صورت ۴ طبقه روی پیلوت توسط راه و شهرسازی تهیه شده و تعداد ۳۸۰ درحال آماده سازی می باشد، همچنین پروژه ۱۲۰ هکتاری واقع در غرب بندرخمیر نیز توسط راه و شهرسازی در مرحله الحاق به محدوده شهر می باشد که کارگران کارخانجات و متقاضیان مشمول طرح جوانی جمعیت در این در اولویت هستند.

وی ابراز امیدواری کرد با اجرای همه این طرح ها موضوع تامین مسکن شهر در بندرخمیر تا حدود زیادی مرتفع شود. سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری در پایان از متقاضیان طرح ملی نهضت مسکن خواست نسبت به واریز وجه اقدام نموده تا عملیات ساخت با شتاب بیشتری انجام شود.

قابل ذکر است زندیه وکیلی در ادامه بازدید از بندرخمیر در مجتمع بندری خمیر حاضر و با حضور مدیران مرتبط مسائل و مشکلات این بندر را بررسی کرد. الحاق اراضی پسکرانه بندری، جدول گذاری و آسفالت مسیر دسترسی به مجتمع، بکارگیری نیروهای بومی در بندر، رفع دغدغه‌های زیست محیطی و همچنین ایمن سازی سازه اسکله قدیم بندرخمیر از جمله موضوعاتی بود که در این جلسه مطرح و تصمیماتی در این باره اتخاذ شد.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها