روز خانواده و تکریم بازنشستگان استان هرمزگان برگزار شد



مراسم ۲۵ ذی الحجه  گرامیداشت روز خانواده و تکریم بازنشستگان در محل سالن توبی بندرعباس برگزار شد.


به گزارش صبح ساحل، در این مراسم که با حضور مهدی دوستی، استاندار، احمد مرادی، نماینده مردم استان در مجلس شورای اسلامی، علی خورگویی مدیر کانون بازنشستگان کشوری استان هرمزگان و جمعی از مسئولان استان برگزار شد، محسن دوادی مدیر صندوق بازنشستگی هرمزگان ضمن تبریک این ایام به بازنشستگان، در خصوص ۲۵ ذی الحجه و روزخانواده و تکریم بازنشستگان گفت : هدف از این نامگذاری تکوین و ترویج فرهنگ حفظ کرامت بازنشستگان در خانواده، تقدیر از بازنشستگان نمونه و نخبه و شناسایی ظرفیت بازنشستگان و پیوند با نسل جوان در جامعه است.

وی اظهار کرد: در حال حاضر حدود ۱۹ هزار نفر بازنشسته عضو این صندوق در استان هستند.

مدیر صندوق بازنشستگی هرمزگان با اشاره به معیشت، سلامت و منزلت به عنوان سه دغدغه بازنشستگان استان، گفت: قانون همسان‌سازی حقوق بازنشستگان به عنوان یکی از دغدغه‌های بازنشستگان از سوی کانون بازنشستگان و دولت در حال پیگیری است.

در ادامه مراسم، «احمد مرادی» نماینده مردم هرمزگان درمجلس نیز ضمن ابراز خرسندی از حضور در محفل بازنشستگان از محسن دوادی به عنوان مدیر بازنشستگی استان قدردانی کرد.

درادامه مراسم، «احمد مرادی» نماینده مردم هرمزگان در مجلس شورای اسلامی نیز ضمن ابراز خرسندی از حضور در محفل بازنشستگان اظهار کرد: بازنشستگان فداکاران عرصه تلاش و کار و کوشش هستند که همه ما مدیون جانفشانی و از خودگذشتگی آنان هستیم. بازنشستگان بهترین عمر خودرادرراه خدمت به مردم صرف کردند ،معلمان و کارمندان آیینه تمام نمای شاغلین کشور هستند که با تمام وجود کار کردند و با صرف لحظه لحظه زندگی خود توانستند مدال کوشش و تلاش را در کشور به دست بیاورند. دغدغه بسیاری از بازنشستگان استان اشتغال فرزندان آنهاست که باید هرچه زودتر این دغدغه برطرف شود.

گفتنی است این مراسم با حضور بیش از ۴۰۰ نفر از بازنشستگان و پیشکسوتان برگزار شد و در پایان 5 نفر از بازنشستگان نمونه دستگاه‌های اجرایی تجلیل شدند.

براساس این گزارش، در محور علوم ، آموزش و پژوهش دکتر محمد کاوئی در محور علوم، آموزش و پژوهش دکتر سهیلا معین در محور فعالیت های ورزشی زهرا عبدالهی در محور ایثار و فداکاری، علوم، آموزش و پژوهش حسین قنبری باغستانی در محور ایثار و فداکاری ، علوم ، آموزش و پژوهش دکتررضا برومند به عنوان بازنشستگان نمونه استان معرفی و مورد تجلیل قرار گرفتند.

منتشر شده: 1
غ
۲۳ تیر ۱۴۰۲
من خودم یک بازنشسته ام حداقل در این روز مبلغی به عنوان هدیه به حساب ما میریختید جای دوری که نمی رفت
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها