کشف ۳۰۰ هزار لیتر گازوئیل قاچاق از ۵۵۰ مخزن در طرح ضربتی پلیس هرمزگان



فرمانده انتظامی هرمزگان گفت: ۳۰۰ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در طرح ضربتی پاکسازی مناطق آلوده به قاچاق سوخت در این استان کشف شد.

 

به گزارش صبح ساحل، سردار علی اکبر جاویدان روز چهارشنبه در این خصوص افزود: این میزان سوخت قاچاق از ۵۵۰ عدد انواع مخازن حاوی در عملیات مشترک انتظامی و دریابانی بدست آمده است.

وی ادامه داد: در پی نارضایتی های مردمی از انجام قاچاق سوخت و ایراد خسارت مالی و جانی برای شهروندان و مردم منطقه از سوی قاچاقچیان در برخی از مناطق شرقی هرمزگان، در این راستا در اجرای مطالبه مردمی و مسئولان استانی، بامداد امروز طرح ضربتی پاکسازی بصورت مشترک و قاطعانه توسط یگان‌های انتظامی و دریابانی استان اجرا شد.

 

۵۰ تبعه خارجی غیرمجاز در طرح مقابله با قاچاق سوخت دستگیر شدند

وی اضافه کرد: همچنین در این عملیات ۸۰ دستگاه موتورپمپ مکش سوخت جمع آوری، پنج دستگاه وانت نیسان حامل سوخت، پنج دستگاه موتورسیکلت سرقتی و غیر مجاز کشف و ۵۰ کیلو متر لوله انتقال سوخت از مخازن به سواحل تخریب و تعداد ۱۵۰ نفر اتباع بیگانه غیر مجاز دستگیر شدند.

وی با بیان این که قاچاقچیان با آتش زدن تعدادی بدنه قایق مستعمل قصد جلوگیری و اخلال در اجرای مأموریت داشتند، ابراز کرد: با تلاش ماموران مسیر پاکسازی و ماموریت با موفقیت کامل و بدون هیچ گونه خسارت جانی و مالی پایان یافت .

فرمانده انتظامی هرمزگان ضمن قدردانی از حمایت و همکاری استاندار، دستگاه قضایی ، فرماندار میناب، مسئولان سازمان حمل و نقل جاده ای و همکاری خوب مردم با پلیس در اجرای موفق این طرح، از عموم شهروندان و مردم فهیم و قدرشناس استان خواست، در صورت مشاهده و برخورد با هرگونه قاچاق کالا ، سوخت و مواد مخدر در اسرع وقت از طریق سامانه تلفنی مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ گزارش کنند.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها