بازدید مدیرکل اقتصادی استانداری هرمزگان از کشتارگاه بندرطیور:

توزیع و عرضه مرغ خارج از شبکه تخلف است



محمدرضا آران مدیرکل هماهنگی امور اقتصادی استانداری هرمزگان با حضور در کشتارگاه بندرطیور واقع در بخش مرکزی بندرعباس، از روند کشتار و عرضه گوشت مرغ به بازار بازدید کرده و مستقیما در جریان مسائل و مشکلات این مجتمع قرار گرفت.

  

به گزارش صبح ساحل، مدیرکل هماهنگی امور اقتصادی استانداری هرمزگان، هدف از این بازدید را نظارت بر رعایت اصول بهداشتی و همچنین جلوگیری از عرضه خارج از شبکه گوشت مرغ دانست و گفت: تمام بخش‌ها در استان تلاش می‌کنند تا کمبودی در بازار مرغ استان وجود نداشته باشد و مردم با مانعی برای تامین اقلام ضروری خود روبرو نشوند.

وی افزود: آغاز فصل تابستان و فصل گرما موجب می‌شود که جوجه‌ریزی در مرغداری‌ها کاهش پیدا کند و همین امر نیز ممکن است منجر به کاهش تولید مرغ شود که برای رفع این نقیصه و جلوگیری از کمبودها از ظرفیت تولید مرغ استان‌های دیگر نیز استفاده می‌کنیم.

آران عنوان ‌کرد: از ابتدای سال تا تاریخ بیستم تیرماه حدود ۶ میلیون قطعه جوجه‌ریزی در استان انجام شده است و تاکنون ۹ هزار و ۴۰۰ تن گوشت مرغ از این طریق استحصال و در بازار توزیع شده است.

مدیرکل هماهنگی امور اقتصادی استانداری هرمزگان، تصریح‌کرد: روزانه بین ۸۵ تا ۱۰۰ تن گوشت مرغ از تولیدات استان در بازار توزیع می‌شود و مابقی نیاز استان نیز از طریق سایر استان‌ها تامین می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: هر گونه توزیع و عرضه مرغ خارج از شبکه تخلف به شمار می‌آید و در صورت مشاهده عدم رعایت ضوابط قطعا با خاطیان برخورد خواهد شد.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها