توقیف خودروهای شوتی حامل اتباع بیگانه غیرمجاز در هرمزگان



فرمانده انتظامی شهرستان بندرعباس از شناسایی و توقیف ۳ دستگاه خودرو شوتی حامل اتباع بیگانه در یکی از محورهای خروجی این شهرستان خبر داد.

 

به گزارش صبح ساحل، سرهنگ تیمور دولتیاری در تشریح این خبر، گفت: ماموران انتظامی مستقر در ایستگاه بازرسی شهید میرزایی بندرعباس روز گذشته ۲۳ تیر حین کنترل محور و خودروهای عبوری محور بندرعباس به حاجی آباد طی دو عملیات جداگانه به سه دستگاه خودرو سواری پژو ۴۰۵ مشکوک شده و دستور توقف دادند.

وی افزود: ماموران جهت بررسی خودروها را متوقف و در بازدید به‌عمل آمده از خودرو ها جمعا ۳۵ نفر اتباع بیگانه غیر مجاز که که به‌صورت غیر قانونی قصد عزیمت به استان‌های مرکزی داشتند، دستگیر کردند.

این مسئول انتظامی استان اظهار کرد: خودروهای توقیفی بدلیل حمل و جابجایی اتباع بیگانه و تغییر وضعیت در خودروها جهت سیر مراحل قانونی به پارکینگ انتقال و پیگیری‌های لازم جهت طرد آنان از کشور ادامه دارد.

فرمانده انتظامی شهرستان بندرعباس با بیان اینکه برابر قانون این گونه خودروها حداقل ۶ ماه در پارکینگ توقیف می شوند، بر استمرار طرح‌های عملیاتی مبارزه با قاچاق به صورت روزانه در مناطق مختلف شهرستان تاکید کردند.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها