با حضور فرماندار برگزار شد

تجلیل از بانوان فوتبال ساحلی پدیده مکران جاسک



مراسم  تجلیل از ورزشکاران تیم فوتبال ساحلی بانوان  پدیده مکران جاسک در محل فرمانداری جاسک با حضور مهرانی فرماندار،  دور اندیش معاون سیاسی فرماندار ، علی نسب فرمانده ناحیه مقاومت بسیج جاسک،  خالد سلیمانی عضو شورای شهر ، عبدالمجید مرادی رئیس اداره ورزش وجوانان، خانم حسینی مسول قرارگاه جهادی بانوان،  خانم  اشرافی مشاور بانوان فرمانداری  ،خانم عسکری مسول بانوان فرمانداری، خانم راهی زاده مسول ورزش بانوان و  علی عنبری رئیس هیات فوتبال جاسک برگزار شد.

 


به گزارش صبح ساحل، فرماندار جاسک در این مراسم بیان داشت: افتخار آفرینی تیم فوتبال ساحلی بانوان پدیده مکران در مسابقات استانی که مقام سوم را به دست آوردند تبریک عرض می نمایم. وی گفت: ورزش جامعه را پویا و بانشاط می کنند و  می تواند ناهنجاری های و آسیب های اجتماعی جامعه را کم کند.
  وی گفت: جامعه  سالم در گروحمایت از ورزش است و کارهای خوبی در دولت مردمی در امر زیرساخت های ورزشی انجام شده است و  مجموعه فرمانداری از ورزش بانوان. جاسک هیشه حمایت کرده است و یقینا این حمایت ها ادامه خواهد داشت.
مهرانی اظهار داشت: استعدادهای بالقوه ای در ورزش بانوان جاسک وجود دارد و همیشه بسیج یک ظرفیت خوب برای ورزش شهرستان بوده است و در امر احداث  زیر ساخت و کمک به تیم های ورزشی پیشگام بوده است.   فرماندار جاسک گفت:  باید همه دستگاه‌ها ی اداری شهرستان جاسک از ورزش جاسک حمایت کنند.
دور اندیش معاون سیاسی امنیتی فرماندار جاسک از تلاش های خوب ورزشکاران تیم فوتبال ساحلی بانوان پدیده مکران که در استان مقام سوم را به دست آوردند تشکر کرد و گفت: استعدادهای ورزش های ساحلی هم در بخش آقایان و هم در بخش بانوان در جاسک فراوان است و باید زیر ساخت های ورزش های ساحلی را در جاسک تقویت کنیم.
وی بیان داشت: در دولت سیزدهم فضاها و زیر ساخت های خوبی در شهرستان جاسک احداث شده است و  سیاست دولت مردمی ابراهیم رئیسی ، توزیع عادلانه امکانات ورزشی در کل کشور است.
معاون سیاسی امنیتی فرماندار گفت: ورزش بانوان جاسک فعالیت های خوبی را انجام می دهد و باید از تمام ظرفیت ها و امکانات شهرستان برای توسعه و حمایت از ورزش بانوان استفاده کنیم.  
وی اظهار داشت: فرماندار و مجموعه فرمانداری از کل ورزش شهرستان هم آقایان و بانوان حمایت می کند.
وی گفت: تمام ادارات شهرستان بایستی از ورزش و تیم های ورزشی حمایت کنند.
معاون سیاسی امنیتی فرماندار جاسک از زحمات و تلاش های شبانه روزی  رئیس اداره ورزش و مسولین هیات ها و باشگاه ها و مربیان شهرستان که در جهت گسترش ورزش فعالیت دارند تشکر کرد.
دور اندیش گفت:  در محل پارک بانوان زمین ساحلی در رشته فوتبال و هندبال  احداث خواهیم کرد که در این خصوص حرکت های خوبی شده و مقرر شده شهرداری و شورای شهر نسبت به آماده کردن زمین ساحلی برای ورزشکاران بانوان اقدام کنند.
در پایان جلسه از ورزشکاران تیم فوتبال ساحلی بانوان پدیده مکران با اهدا لوح  تقدیر شد.

 

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها