بیش از 150 هکتار از اراضی ملی منطقه تنب شناگ حاجی آباد رفع تصرف شد



رئیس اداره ‌‌منابع طبیعی و آبخیزداری حاجی آباد از اجرای احکام قضایی صادر شده مبنی بر تصرف اراضی به میزان 160 هکتار از اراضی ملی در منطقه تنب شناگ در اجرای حکم قطعی توسط مامورین اداره و نیروی انتظامی شهرستان حاجی آباد خبر داد.  

به گزارش صبح ساحل، «جمشید سالاری»، رئیس اداره ‌‌منابع طبیعی و آبخیزداری حاجی آباد گفت: متصرف بصورت کشت و زراعت اقدام به تصرف اراضی ملی نموده بود که با‌ حضور نماینده دادستان، ماموران یگان حفاظت این اداره، نیروی انتظامی شهرستان اراضی رفع تصرف و از ید متصرف خارج گردید.

سالاری ادامه داد: حفاظت از اراضی ملی با رویکرد پیشگیرانه اولویت مهم و اصلی ماست که در این راستا تیم‌های گشت و مراقبت یگان حفاظت منابع طبیعی به صورت مستمر عرصه‌های منابع طبیعی را مورد رصد و پایش قرار می‌دهند و به محض مشاهده هرگونه تخلف بر روی اراضی ملی با متخلفان برخورد قانونی صورت می‌گیرد.

جنگل‌دار حاجی آباد از بهره برداران و دوستداران طبیعت در خواست کرد تا در صورت مشاهده هرگونه تخریب، دخل و تصرف و ساخت و ساز غیر مجاز در اراضی ملی مراتب را از طریق شماره تلفن شبانه روزی 1504 و 139 به یگان حفاظت منابع طبیعی و آبخیزداری اطلاع دهند.

 

 

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها