لیگ دسته سوم فوتبال باشگاه‌های کشور

حساس‌ترین بازی گروه سوم در قشم برگزار خواهد شد



نمایندگان هرمزگان در هفته هفدهم و ماقبل پایانی لیگ دسته سوم فوتبال باشگاه‌های کشور  شنبه هفته آینده به دیدار حریفان خود خواهند رفت.

 


به گزارش صبح ساحل، در هفته هفدهم مرحله نهایی لیگ دسته سوم فوتبال باشگاه های کشور تیم شناور سازی قشم در پی پشت و تیم هرنگ جوان بستک در اصفهان به مصاف حریفان خود خواهند رفت.
در هفته گذشته هر دو نماینده هرمزگان حریفان خود را شکست دادند تا این دو هفته پایانی با یک روحیه بسیار خوب به پایان ببرند.
حساس ترین بازی هفته هفدهم در گروه سوم در ورزشگاه پی پشت قشم برگزار خواهد شد و تیم شناورسازی مام وطن قشم از تیم شایان دیزل کوار فارس میزبانی خواهد کرد.
هردو تیم این گروه از مدعیان صعود به طور مستقیم به لیگ دسته دوم فوتبال باشگاه های کشور هستند و تیم شناورسازی قشم با پیروزی هفته قبل مقابل پرسپولیس شیراز و شکست شایان دیزل کوار مقابل نفت امیدیه به صدر جدول رده بندی این گروه آمد و حالا اگر بتواند  شنبه سی و یکم تیرماه شایان دیزل را شکست دهد ۹۰ درصد راه را برای صعود مستقیم طی کرده است.
تیم هرنگ جوان بستک که با ۲۳ امتیاز در مکان چهارم این گروه قرار گرفته است بازی سختی را با سپاهان نوین در اصفهان دارد. تیم اصفهانی که به دنبال پیروزی در این دیدار است نیم نگاهی هم به بازی شناورسازی قشم و شایان دیزل کوار هم دارد زیرا اگر این بازی مساوی شود و تیم اصفهانی تیم هرنگ جوان را شکست دهد از مدعیان صعود مستقیم به لیگ دسته دوم خواهد شد.
در سایر دیدارهای گروه سوم تیم پارسا باغملک از تیم یزد لوله میزبانی می کند. خرم کشت افلاک خرم آباد در خانه به دیدار نفت امیدیه خواهد رفت و  پرسپولیس در شیراز با ایرانجوان بوشهر بازی می کند.
تا پایان هفته شانزدهم لیگ دسته سوم فوتبال باشگاه های کشور در گروه سوم تیم شناورسازی قشم با ۳۱ امتیاز صدرنشین است. شایان دیزل کوار فارس با ۲۹ امتیاز در مکان دوم  است.  سپاهان نوین اصفهان با ۲۹ امتیاز و به دلیل تفاضل گل سوم، هرنگ جوان بستک با ۲۳ امتیاز در مکان چهارم ، نفت امیدیه با ۲۲ امتیاز پنجم،  یزد لوله با ۱۸ امتیاز ششم، ایرانجوان بوشهر با ۱۷ امتیاز هفتم، خرم کشت افلاک با ۱۶ امتیاز هشتم ، پارسا باغملک با ۱۶ امتیاز و به دلیل تفاضل گل نهم و پرسپولیس شیراز با ۱۵ امتیاز در مکان دهم قرار گرفته اند.
تیم های هرنگ جوان بستک و شناور سازی قشم در گروه سوم مرحله نهایی لیگ دسته سوم با تیم های پارسا باغملک،  سپاهان نوین اصفهان ، خرم کشت افلاک خرم آباد، یزد لوله،  ایرانجوان بوشهر،  پرسپولیس شیراز ، شایان دیزل کوار فارس و  نفت امیدیه  هم گروه هستند.

 

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها