آمار فوتی‌های آتش‌سوزی در تونل تنگه زاغ به سه نفر رسید/ دستور ویژه دادستان بندرعباس برای بررسی علت حادثه



دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان هرمزگان با اشاره به اینکه حادثه تونل تنگه زاغ جاده ترانزیتی حاجی آباد به بندرعباس تاکنون سه فوتی داشته است، دستور ویژه‌ای برای شناسایی عوامل مقصر در حادثه تصادف و آتش سوزی تونل صادر کرد‏‎.

 

به گزارش صبح ساحل، علیرضا احمدی منش در این باره اظهار کرد: بلافاصله پس از وقوع حادثه تصادف و انفجار مهیب در تونل تنگ زاغ، به دستور وی، دادستان حاجی آباد در صحنه وقوع تصادف حاضر شد و ضمن هماهنگی با ضابطین و عوامل امدادی در محل، دستورات ویژه‌ای جهت بررسی علل و عوامل مقصر در حادثه صادر شد.

وی ادامه داد: پیش از ظهر روز گذشته (یکشنبه) بر اثر برخورد یک دستگاه کامیون از پشت با تانکر حامل سوخت در تونل تنگه زاغ آتش سوزی مهیبی اتفاق افتاد و هشت خودرو دچار حریق شدند که متأسفانه تاکنون ۲ نفر بر اثر استنشاق دود و یک نفر بر اثر جراحات سوختگی فوت شده اند.

دادستان بندرعباس ضمن ابراز همدردی با خانواده‌های داغدار و آرزوی شفای عاجل برای مصدومان این سانحه، خاطرنشان کرد: مجروحان و مصدومان این سانحه برای مداوا با آمبولانس به بیمارستان‌ شهید محمدی بندرعباس منتقل شده اند و دستورات ویژه ای برای پاکسازی و ایمن سازی تونل تنگه زاغ و جاده ترانزیتی حاجی آباد به بندرعباس نیز صادر شده که طبق گزارش ضابطین این محور طی ساعات آینده به صورت کامل بازگشایی خواهد شد.

احمدی منش همچنین از اعزام یک تیم کارشناسی برای بررسی فنی سانحه تصادف در تونل تنگه زاغ و شناسایی مقصرین احتمالی خبر داد‏‎ و گفت: نتایج تحقیقات به محض تکمیل اطلاع رسانی خواهد شد.

 

بامداد روز گذشته (یکشنبه) حدود ساعت ۲ و ۳۰ دقیقه شب، بر اثر برخورد یک دستگاه کامیون با یک دستگاه تانکر حامل مواد سوختی بنزین در محور رفت تونل تنگه زاغ (راهدار فداکار شهسواری) دچار آتش سوزی شد که طبق آخرین آمار تاکنون سه فوتی و چهار مصدوم داشته است.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها