مجوز پروازهای چارتری تا اطلاع ثانوی لغو شد



وزیر راه و شهرسازی با بیان این‌که باید در حمل‌ونقل هوایی بساط سوداگری جمع شود، گفت: مجوز پروازهای چارتری تا اطلاع ثانوی لغو شد.

به گزارش صبح ساحل، «مهرداد بذرپاش»، وزیر راه و شهرسازی درباره تأخیر در برخی پروازها، گفت:‌ تعداد پروازهای داخلی کاهش نیافته، بلکه باید بساط سوداگری جمع شود. وی افزود:‌ شرکت‌های هواپیمایی متضرر اصلی شرایط سوداگری در بازار بلیت پروازها هستند.

بذرپاش با تاکید بر این‌که مجوز پروازهای چارتری به هر صورت تا اطلاع ثانوی لغو شده است، تصریح کرد: البته به جز پرواز به میادین نفتی که قرار شده با سازمان‌های متقاضی جزئیات آن مشخص شود.

وزیر راه و شهرسازی با اعلام این‌که پروازهای چارتری به هر صورت متوقف شده است، اضافه کرد: عدول از نرخ مصوب تخلف است و سازمان تعزیزات به گران‌فروشی ورود خواهد کرد.در تعداد بلیت و پروازها نه‌تنها کاهش نداشتیم بلکه با رشد 5 درصدی مواجه بوده‌ایم.

وزیر راه و شهرسازی گفت: یکی از محل‌های اشکال و مشکلاتی که در بخش فروش بلیت هواپیما ایجاد شده است صدور مجوزهای بلاوجه چارتری است که برای این موارد دستور دادم تا سازمان هواپیمایی تا بساط سوداگری در بازار فروش بلیت هواپیما برچیده شود تا بازار آرامش بگیرد.

بذرپاش افزود: اینکه سازمان هواپیمایی ورود بیشتر به فروش بلیت داشته باشد برای ما حائز اهمیت است. در خصوص فروش بلیت نرخ مصوب داریم که نباید از آن عدول کرد و خارج از نرخ مصوب، تخلف است و نهادهای نظارتی و تعزیراتی در این خصوص ورود خواهد کرد.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها