قابلیت ارسال پیام ویدیویی به واتساپ اضافه شد



مدیرعامل متا اعلام کرد: قابلیت ارسال پیام ویدیویی (Video Message) به واتساپ اضافه شد.

      

به گزارش صبح ساحل، ویژگی جدیدی که به واتساپ اضافه شده، امکان ارسال سریع ویدیومسیج یا پیام‌های ویدیویی کوتاه را فراهم می‌کند. ویدیومسیج، قابلیتی است که به شما اجازه می‌دهد ویدیوهای کوتاه را همچون پیام‌های صوتی برای دوستان خود ارسال کنید. مارک زاکربرگ، مدیر عامل متا، کلیپی کوتاه از این ویژگی به اشتراک گذاشت که نشان می‌دهد ویدیومسیج های واتساپ درست مثل تلگرام فرمت دایره‌ای دارند.

واتساپ در پستی نوشت: پیام‌های ویدیویی راهی آسان برای پاسخ‌دادن به چت‌ها با هر واکنشی است که می‌خواهید ابراز کنید. ما فکر می‌کنیم که این قابلیت راهی سرگرم‌کننده برای به اشتراک‌گذاشتن احساسات در همه لحظات خواهد بود؛ چه تبریک تولد باشد یا خندیدن به یک شوخی و انتقال خبرهای خوب.

واتساپ اعلام کرد که کاربران می‌توانند پیام‌های ویدیویی حداکثر 60 ثانیه‌ای برای هم ارسال کنند. هنگامی که گیرنده چت را باز می‌کند، ویدیومسیج‌ها به‌طور خودکار در حالت بی‌صدا پخش می‌شوند. این در حالی است که پیام‌های صوتی به صورت خودکار پخش نمی‌شوند و محدودیت زمانی ندارند.

ارسال پیام ویدیویی در واتساپ

شما می‌توانید با ضربه‌زدن روی نماد پیام صوتی موجود، آن را در حالت ویدیو قرار داده و یک پیام ویدیویی ارسال کنید. سپس به‌سادگی با نگه‌داشتن انگشت خود روی نماد مربوط به ویدیومسیج، ویدیو را ضبط کرده و هر زمان که انگشت خود را رها کنید، ویدیو ارسال می‌شود. علاوه بر این، درست مانند پیام‌های صوتی، با کشیدن انگشت خود به سمت بالا، می‌توانید روند ضبط ویدیو را قفل کنید تا نیازی به نگه‌داشتن دکمه نداشته باشید.

قابلیت ارسال ویدیومسیج به واتساپ اضافه شد

واتساپ مدت‌هاست که گزینه ارسال ویدیو را ارائه می‌دهد، اما ویژگی جدید پیام ویدیویی چند مرحله از این فرآیند را حذف کرده و آن را سریع‌تر و فوری‌تر می‌کند.

امکان ارسال پیام ویدیویی در حالی فراهم شد که واتساپ در چند ماه گذشته چندین قابلیت جدید را به برنامه خود اضافه کرده است. این شرکت اخیرا قابلیتی را معرفی کرده که به‌طور خودکار تماس‌های ناشناس را رد می‌کند. همچنین، این برنامه به کاربران امکان ویرایش پیام را در عرض 15 دقیقه پس از ارسال می‌دهد. علاوه بر این موارد، گفته می‌شود که واتساپ در حال کار بر روی معرفی نام‌های کاربری است.

گفتنی است در حال حاضر همه کاربران در تمام نقاط جهان هنوز به این قابلیت جدید دسترسی ندارند. ویژگی ویدیومسیج‌ حداقل از ماه گذشته در واتساپ در iOS و اندروید در حال اجراست و پست وبلاگ واتساپ می‌گوید در طی هفته‌های آتی امکان ارسال ویدیومسیج برای همه کاربران فراهم می‌شود.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها