شرایط دریافت وام بانکی برای پیاده روی اربعین اعلام شد



تمامی زائران سفر اربعین از ۴ مرداد تا تاریخ ۱۵ مرداد ماه می‌توانند قبل از سفر به کشور عراق با مراجعه بانک، نسبت به افتتاح حساب ویژه طرح و تودیع مبلغ ۲۵ میلیون ریال اقدام و از تسهیلات ویژه طرح به مبلغ ۱۰۰ میلیون ریال برای خرید ارز اربعین و کمک هزینه سفر استفاده کنند.
  

به گزارش صبح ساحل، تمامی زائران سفر اربعین از ۴ مرداد تا تاریخ ۱۵ مرداد ماه می‌توانند قبل از سفر به کشور عراق با مراجعه بانک ملی، نسبت به افتتاح حساب ویژه طرح و تودیع مبلغ ۲۵ میلیون ریال اقدام و از تسهیلات ویژه طرح به مبلغ ۱۰۰ میلیون ریال برای خرید ارز اربعین و کمک هزینه سفر استفاده کنند.

   

طبق طرح حاضر، متقاضیان می‌توانند پس از بازگشت از سفر اربعین، طی ۶ ماه (از تاریخ دریافت تسهیلات) نسبت به بازپرداخت اقساط خود اقدام کنند.

لازم به ذکر است متقاضیان درخواست تسهیلات مذکور در زمان انعقاد قرارداد  با بانک،  باید فاقد بدهی غیرجاری و چک برگشتی باشند.

مبلغ تودیع شده در حساب ویژه طرح نیز تا زمان تسویه تسهیلات و بدهی در حساب باقی مانده و پس از تسویه کامل تسهیلات به مشتری برگردانده می‌شود و در صورت عدم بازپرداخت تسهیلات توسط مشتری، بدهی وی مطابق ضوابط و مقررات به طبقات غیرجاری منتقل و به بدهی مشتری وجه التزام تعلق می‌گیرد.

گفتنی است نرخ سود این تسهیلات بر اساس نرخ مصوب و اعلامی شورای پول و اعتبار می‌باشد.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها