رییس کل دادگستری هرمزگان:

مزایده ۶۹۰ میلیارد تومانی اموال تملیکی در استان آغاز شد



رییس کل دادگستری هرمزگان گفت: مزایده ۶۹۰ میلیارد تومانی اموال تملیکی از امروز سه‌شنبه دهم مردادماه ۱۴۰۲ در این استان آغاز شد.

به گزارش صبح ساحل، «مجتبی قهرمانی»، رییس کل دادگستری هرمزگان روز سه‌شنبه در تشریح جزئیات این خبر گفت: در راستای اجرای دستور رییس قوه قضاییه در خصوص لزوم نظارت پی درپی و ساماندهی قانونی به انبارهای سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی، این مزایده سراسری شماره ۲۷۰ استان هرمزگان تا روز سه‌شنبه هفته آینده ۱۷ مردادماه ادامه دارد.

وی افزود: کالاهای موضوع این مزایده شامل انواع خودروی سواری، لوازم اوراقی و ضایعاتی، مصالح ساختمانی، مواد شیمیایی، ماشین آلات راهسازی و معدنی و تجهیزات صنعتی به ارزش پایه ۶۹۰ میلیارد تومان است.

رییس کل دادگستری هرمزگان در ادامه ضمن تاکید بر تداوم پیگیری مجدانه به منظور تعیین تکلیف هرچه سریع‌تر اموال موجود در انبارهای بنادر، گمرکات، اموال تملیکی و پارکینگ‌های وسایل نقلیه توقیفی، خاطرنشان کرد: در نتیجه نظارت دستگاه قضایی باتوجه به برنامه مدون و زمان‌بندی شده در اداره‌کل اموال تملیکی استان، نسبت به برگزاری مزایده‌های مستمر در خصوص کالاهایی که باید به فروش برسند اقدام مقتضی صورت می‌گیرد و بر این اساس تمهیداتی اتخاذ شده است که معضل معطلی و در انبار ماندن کالاها و وسایلی که مورد نیاز مردم و کشور است، تکرار نشود.

علاقمندان به شرکت در مزایده شماره ۲۷۰ اموال تملیکی استان هرمزگان می‌توانند با مراجعه به دفاتر پیشخوان دولت و دفترخانه‌های اسناد رسمی، پس از دریافت امضای الکترونیک نسبت به مشاهده لیست کالاها و ارائه پیشنهاد قیمت از طریق سامانه‌های اینترنتی به آدرس‌ (www.tamliki.ir) و (www.setadiran.ir) اقدام کنند.

همچنین دریافت جزئیات این مزایده برای متقاضیان از طریق مشاهده متن فراخوان امکان‌پذیر است و عموم مردم می‌توانند با مراجعه به اداره‌کل اموال تملیکی هرمزگان از تمامی کالاهای موضوع این مزایده بازدید کنند.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها