اقدامات آبفا برای تعمیر شکستگی‌ لوله‌های آب در بندرعباس:

تقریبا هیچ!


نویسنده: صبح ساحل

شکستگی لوله آب آشامیدنی در سطح شهر بندرعباس از مشکلاتی است که هرروز توسط مردم گزارش می‌شود. شهروندان با ارسال تصاویری از کوچه و خیابان‌های شهر نسبت به هدررفت آب آشامیدنی اعتراض می‌کنند. بسیاری از این گزارش‌ها توسط رسانه صبح ساحل نیز منتشر شده‌است. به هر نقطه از پایتخت اقتصادی کشور که نگاه کنیم، شاهد شکستگی لولههای آب آشامیدنی هستیم و در توضیح اقدامات آبفا برای تعمیر این شکستگی‌ها باید گفت: تقریبا هیچ؛ شهر را دارد آب می‌برد و مسئولان را خواب.

 

به گزارش صبح ساحل، ساکنان بلوار وحدت (۲۱متری) در محله خواجه‌عطا بندرعباس نسبت به شکستگی لوله آب اظهار نگرانی کرده و گفتند: «بیش از 10 بار در طول یک ماه گذشته برای تعمیر ترکیدگی لوله آب به‌صورت تلفنی از سامانه ۱۲۲ آب و فاظلاب بندرعباس پیگیری کرده‌ایم ولی متاسفانه با گذشت بیش از یک ماه باز هم این مشکل رفع نشد».

ساکنان محله با اشاره به اینکه مراجعه حضوری به اداره آب و فاضلاب هم بی‌تاثیر بوده‌است، اظهار کردند: «کارشناسان مجموعه نبود لوله را دلیلی برای حل نشدن مشکل دانسته‌اند و به اجبار به تعمیر بسنده می‌کنند که البته آن هم انجام نشده‌است».

 این افراد گفتند که متأسفانه تا به امروز جواب قانع‌کننده‌ای از مسئولان آب و فاضلاب شهرستان بندرعباس نشنیده‌اند.

در ادامه اعتراض شهروندان به شکستگی‌ لوله‌ها، یکی از ساکنان محله ۶۰۰دستگاه نیز با ارسال تصاویری از هدررفت آب در این محله خبر می‌دهد.

این شهروند می‌گوید: «در خیابان منبع آب هرروز کارکنان اداره آب هم تردد می‌کنند اما کاری برای حل این مشکل انجام نمی‌دهند».

او می‌گوید: «در تمام این خیابان شاهد شکستگی لوله و هدر رفتن آب هستیم. هزينه اين آبی كه هدر می‌رود هم قطعا از جيب مردم می‌رود و روی قبض امثال من می‌آید».

این شهروند اضافه می‌کند: «گذشته از آبی كه هدر می‌رود، كل مسير رفت و آمد هم خراب شده و بايد ماشین‌های‌مان را هر هفته برای تعمیر جلوبندی و لاستیک ببریم».

به گفته این شهروند تماس با اتفاقات آب نیز نتیجه‌ای نداشته است.

در گزارش مردمی دیگری نیز یکی از شهروندان از شکستی لوله و هدررفت آب در محله نایبند شمالی، کوچه طراوت5 و عدم رسیدگی مسئولان با گذشت بیش از یک هفته از این موضوع خبر می‌دهد.

 

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها