تعویض گذرنامه اربعین نیاز به مراجعه حضوری ندارد



وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: براساس توافق با پلیس برای تعویض گذرنامه اربعین نیاز به مراجعه حضوری نیست.

         

به گزارش صبح ساحل،  عیسی زارع پور اظهار کرد: بخش قابل توجهی از خدماتی که مردم به آن احتیاج دارند توسط پلیس ارائه می‌شود و خوشبختانه بسیاری از این خدمات برخط شده است.

وی افزود: یک مانعی وجود داشت این بود که باید مردم عزیزمان غیر از مراجعه از طریق پنجره ملی خدمات دولت هوشمند برای انجام بعضی کارها باید مراجعه حضوری هم به دفاتر پلیس +۱۰ هم انجام می‌دادند که فرمانداری محترم فراجا گفتند این را حذف می‌کنیم و همان احراز هویتی که از طریق پنجره ملی خدمات دولت هوشمند انجام می شود را قبول کنیم که خدمات را بتوانیم راحت تر به مردم ارائه کنیم.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در یک گفت و گوی خبری بیان کرد: ‌با این اقدام دیگر نیازی به تعویض گذرنامه به صورت حضوری به دفاتر پلیس +۱۰ یا جای دیگر  وجود ندارد و همانجا برخط کارهایتان را انجام می‌دهید و ان شاالله گذرنامه توسط پست به منازل ارائه می‌شود.

گفتنی است روز گذشته هم جلسه هماهنگی رویداد همراه با اربعین؛ همگام با فناوری با حضور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات برگزار شد و وی با اشاره به سرویس‌های جدید و متنوعی که برای ایام اربعین حسینی ارائه می‌شود،  اعلام کرد به برکت این ایام، می‌توان این سرویس‌ها در طول سال نیز پایدار و در خدمت به مردم باشند.

زارع پور همچنین با اشاره به اهمیت و ارزش خدمت در ایام اربعین حسینی تأکید کرد خدمت فناورانه می‌تواند جلوه و اثربخشی بیشتری در این ایام داشته باشد و کار ویژه‌تری است.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها