۲ میلیارد کالای قاچاق در مرزهای آبی قشم کشف شد



فرمانده مرزبانی استان هرمزگان از کشف ۲۰ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال کالای قاچاق از سوی مرزبانان پایگاه دریابانی قشم در سواحل این جزیره خبر داد.  

 

به گزارش صبح ساحل، سردار بهادر اسماعیلی روز پنجشنبه افزود: مرزبانان پایگاه دریابانی قشم هنگام گشت زنی و کنترل نوار مرزی به ۲ فروند شناور حامل کالای قاچاق برخورد کردند که سرنشینان آنها به محض مشاهده مرزبانان با افزایش سرعت و تغییر مسیر قصد فرار را داشته که مرزبانان بلافاصله شناورهای یادشده را تعقیب و عرصه را بر قاچاقچیان تنگ کردند.

وی ادامه داد: سرنشینان این ۲ شناور تندرو که تمامی راه های فرار را برخود بسته می دیدند به ناچار بارهای قاچاق خود را به سطح دریا ریخته و به سرعت از محل متواری شدند.

فرمانده مرزبانی استان هرمزگان با بیان اینکه تلاش برای شناسایی و دستگیری متهمان فراری همچنان ادامه دارد گفت: مرزبانان در بازرسی از محل موفق به کشف ۸۶۲ کیلو گرم انواع پودر بدنسازی قاچاق به ارزش ۲۰ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال شدند.

سردار اسماعیلی اضافه کرد: دریادلان پایگاه دریابانی قشم با قاطعیت و اشراف کامل بر مرزهای آبی این خطه از میهن اسلامی نظارت کامل دارند و مقابله با قاچاق انواع کالا، دام زنده، سوخت و برخورد با افراد سودجو را در دستور کار خود قرار داده‌ اند.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها