در طرح عملیاتی مبارزه با سارقان خودرو؛

۵۷ نفر سارق در هرمزگان دستگیر شدند



جانشین فرمانده انتظامی استان هرمزگان از شناسایی و دستگیری ۵۷ نفر سارق در طرح عملیاتی مبارزه با سارقان خودرو در هرمزگان و اعتراف این افراد به ۴۵ فقره سرقت خبر داد.

به گزارش صبح ساحل، «سرهنگ مهرداد مشوق»، جانشین فرمانده انتظامی استان هرمزگان صبح امروز (۲۱ مردادماه) با اشاره به اینکه مقابله با سرقت و ناهنجاری اجتماعی عزم همگانی را می‌طلبد، گفت: امنیت محصول یک فرآیند جمعی است و به عنوان یک ضرورت همه مردم باید در این راستا به پلیس کمک کنند.

وی اضافه کرد: در پی ابلاغ اجرای طرح عملیاتی مبارزه با سرقت‌ خودرو در هرمزگان، پیگیری موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس آگاهی استان و شهرستان‌های تابعه قرار گرفت.

جانشین فرمانده انتظامی استان هرمزگان با بیان اینکه در این طرح سه روزه با انجام اقدامات پلیسی و در عملیات‌های جداگانه، ۵۷ سارق دستگیر و یکدستگاه خودور پژو سرقتی دارای سابقه سرقت مسلحانه کشف شد، افزود: بر اساس تحقیقات انجام شده، سارقان به ۴۵ فقره سرقت اعتراف و برای سیر مراحل قانونی در اختیار مرجع قضایی قرار گرفتند.

مشوق در پایان عدم رعایت نکات حفاظتی را مهمترین عامل سوء استفاده سارقان دانست و گفت: یکی از اصلی‌ترین و مهمترین اولویت‌های پلیس، برخورد با جرایم به خصوص سرقت و پیشگیری از وقوع آن است که این مهم با تلاش شبانه‌روزی کارکنان انتظامی به جد دنبال می‌شود.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها