ثبت‌نام بدون آزمون کارشناسی و پذیرش دانشگاه پیام نور از امروز، آغاز شد



رئیس دانشگاه پیام نور هرمزگان از آغاز ثبت‌نام بدون آزمون دوره کارشناسی دانشگاه پیام نور در مراکز و واحدهای سراسر در هرمزگان خبر داد.

به گزارش صبح ساحل، «دکتر منصور فرهادی»، رئیس دانشگاه پیام نور هرمزگان با بیان اینکه انتخاب رشته در رشته‌های پذیرش دانشجو صرفاً بر اساس سوابق تحصیلی از روز سه‌شنبه ۳۱ مرداد ماه انجام می‌شود، گفت: متقاضیان می‌توانند نسبت به ثبت‌نام و انتخاب رشته برای گزینش در این رشته‌ها از روز سه‌شنبه مورخ ۳۱ مردادماه تا روز شنبه چهار شهریورماه اقدام کنند.

رئیس دانشگاه پیام نور هرمزگان با اشاره به اینکه چه کسانی که در آزمون سراسری شرکت کردند و چه کسانی که شرکت نکرده‌اند، اضافه کرد: می‌توانند با مراجعه به سایت سنجش به نشانی http://www.sanjesh.orgنسبت به ثبت نام و انتخاب رشته اقدام کنند.

وی ادامه داد: دانشگاه پیام نور هرمزگان در ۱۴ واحد و مرکز دانشگاهی در سراسر استان در رشته‌های متنوع و مختلف آمادگی پذیرش دانشجو را دارد و علاقمندان به تحصیل می‌توانند برای مشاوره از طریق مراجعه حضوری به مراکز و یا غیر حضوری با رجوع به سایت مذکور نسبت به ثبت نام اقدام کنند.

فرهادی گفت: اعطای انواع وام‌های شهریه و تسهیلات بانکی، باز پرداخت شهریه به صورت اقساطی، تنوع در عناوین رشته‌ها، دارا بودن پایین‌ترین مبلغ شهریه در بین دانشگاه‌های دولتی شهریه بگیر، امکان مهمان و انتقال به شهر مورد نظر دانشجو، بیشترین آمار قبولی در آزمون‌های استخدامی و تحصیلات تکمیلی، امکان تحصیل ایمن برای شاغلان و بانوان خانه‌دار، امکان تغییر رشته، آموزش حضوری، نیمه و الکترونیکی، انتخاب محل دلخواه برای آزمون‌های پایان ترم حضوری در این دانشگاه از مزایای تحصیل در دانشگاه پیام نور است.

وی در پایان اضافه کرد: دانشگاه پیام نور استان هرمزگان با ۲۸۰ کد رشته و دارا بودن ۱۴ مرکز و واحد دانشگاهی، دارای ۱۰ هزار دانشجو است که حدود ۶۰ عضو علمی و بیش از ۵۰۰ نفر از اساتید حق‌التدریس به اشکال مختلف در این مراکز و واحدها مشغول تدریس هستند.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها