مدیرکل نوسازی، توسعه وتجهیز مدارس هرمزگان:

۳۳۰ کلاس درس در هفته دولت در هرمزگان افتتاح می‌شود/ رشد ۱۶ درصدی تحویل کلاس‌های درس نسبت به هفته دولت ۱۴۰۱



مدیرکل نوسازی، توسعه وتجهیز مدارس استان هرمزگان گفت: بسته تحولی سفر اول رییس جمهور در دی‌ماه ۱۴۰۰ به هرمزگان، ساخت ۸۰۰ کلاس درس تعریف شده که تاکنون ۵۵۰ کلاس درس تکمیل و تحویل آموزش و پرورش شده است و تلاش داریم تا قبل از دور دوم سفر آیت الله رئیسی به استان هرمزگان، یکهزار کلاس درس تحویل آموزش و پرورش دهیم که بیشتر از تعهد یاد شده است.
به گزارش صبح ساحل، «مهدی باوقار زعیمی»، مدیرکل نوسازی، توسعه وتجهیز مدارس استان هرمزگان گفت:  از ۱۰۰۰ کلاس درس آماده بهره برداری در سفر رییس جمهور به استان تعداد ۱۳۲ پروژه در قالب ۳۳۰ کلاس درس دیگر نیز در مناطق مختلف استان هرمزگان در آستانه آغاز سال تحصیلی جدید( مهرماه) و همزمان با هفته دولت افتتاح خواهد شد.
مدیرکل نوسازی، توسعه وتجهیز مدارس استان هرمزگان همچنین با بیان اینکه احداث کلاس های درس در استان در هفته دولت سالجاری رشد داشته است، اضافه کرد: احداث کلاس درس ۱۶ درصد نسبت به مدت مشابه در سال گذشته رشد داشته است.
به گفته وی، ۱۳۲ پروژه در قالب مدارس، سالن های ورزشی و سایر اماکن آموزشی با زیربنای بیش از ۳۵ هزار متر مربع و با اعتباری بالغ بر ۵۷۲ میلیارد تومان در هفته دولت تا مهرماه سالجاری در سراسر استان هرمزگان به بهره برداری خواهد رسید.
مدیرکل نوسازی، توسعه وتجهیز مدارس استان هرمزگان ادامه داد: اعتبار این پروژه ها از محل منابع ملی، استانی و مشارکت خیرین تامین شده است و بیش از۷۰ درصد این پروژه ها بصورت مشارکت خیرین با اداره کل نوسازی مدارس هرمزگان ساخته شده است.
وی با بیان اینکه این پروژه ها در نقاط مختلف استان است، گفت: بیشترین فضای آموزشی در هفته دولت تا مهرماه سالجاری در بندرعباس با ۲۷ پروژه و میناب ۱۸ پروژه به بهره برداری خواهد رسید.
باوقار همچنین با اشاره به اینکه توسعه فیزیکی فضای آموزشی نقش موثری در توسعه آموزش در استان خواهد داشت، افزود: با بهره برداری از ۳۳۰ کلاس درس  بیش از ۸ هزار دانش آموز از فضای آموزشی ایمن و استاندارد برخوردار خواهند شد.
برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها