اجرای احکام حقوقی شورای حل اختلاف بندرعباس آگهی مزایده( نوبت اول)



اجرای احکام حقوقی شورای حل اختلاف بندرعباس بموجب پرونده فوق این اجراء اموال مشروحه ذیل :
1- دو سیمکارت همراه اول به شماره اول 09123171408 به قیمت روز سیم کارت دائمی کار کرده منطقه تهران و توابع با مشخصات فوق حدودا برابر است با 000/000/400 ریال معادل چهل میلیون تومان می‌باشد ، زیرا این شماره  از نوع رند : -رند پله ای از اول و نوع کد پائین می‌باشد.
که جمعا بمبلغ 000/000/410 ریال ارزیابی و کارشناسی گریده است .
اموال متعلق به محکوم علیه آقای اله ویردی آوازه بشماره ملی 1530235340 است که جمعا به مبلغ 000/000/410 ریال ارزیابی و کارشناسی شده است با شرایط زیر از طریق مزایده کتبی بفروش می‌رسد . 
درخصوص کارشناسی اموال اگر محکوم علیه اعتراضی دارد تا روز انجام مزایده به این اجرا مراجعه نماید.
1- فروش نقدی است . و حداکثر مهلت پرداخت بهاء سه روز می باشد.
2-کلیه هزینه های مربوط به معامله از هر قبیل و از هر جهت به عهده خریدار است.
3- پیشنهاد دهندگان باید قبلا 10% مبلغ ارزیابی شده را بصورت سپرده نقدی بحساب سیبا  تودیع و قبض سپرده را به این اجرا ء تحویل نمایند.
4- اجرای احکام در رد یا قبول پیشنهاد ات مختار است.
5- مزایده در ساعت 09:00 صبح روزسه شنبه مورخه 04/07/1402 بصورت حضوری بعمل می آید و برنده کسی است که بالاترین قیمت را پیشنهاد نماید.
6-در صورتیکه برنده تا یکماه از تاریخ جلسه مزایده و یا انقضای مهلت از پرداخت بهاء مورد مزایده خودداری نماید مسئول کسر احتمالی قیمت وخساراتی که از تجدید مزایده حاصل شود خواهد بود که بدوا از سپرده او استیفای می شود و برابر ذیل ماده 129 قانون اجرای احکام مدنی سپرده او پس از کسر هزینه مزایده بنفع دولت ضبط و مزایده تجدید می گردد. متقاضیان شرکت در مزایده برای کسب اطلاع بیشتر می توانند به اجرای احکام حقوقی شورای حل اختلاف شهرستان بندرعباس واقع در خیابان رسالت - بعد از چهارراه پردیس - خیابان نوروز ( پشت خانه ژیمناستیک ) مقابل دانشکده فنی وحرفه ای دخترانه فاطمیه مراجعه نمایند.
برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها