آغاز نام‌نویسی دوره‌های کارشناسی ناپیوسته دانشگاه جامع علمی کاربردی



معاون نظارت و سنجش دانشگاه جامع علمی کاربردی از آغاز نام‌نویسی دوره‌های مهندسی فناوری و کارشناسی حرفه‌ای ناپیوسته این دانشگاه خبر داد.

به گزارش صبح ساحل، «محمد فتحیان»، معاون نظارت و سنجش دانشگاه جامع علمی کاربردی روز دوشنبه گفت: نام نویسی داوطلبان دوره‌های مهندسی فناوری و کارشناسی حرفه‌ای ناپیوسته این دانشگاه از یکشنبه پنجم شهریورماه آغاز شد و تا ۱۱ شهریور ادامه دارد.

وی افزود: همزمان با شروع نام نویسی، دفترچه‌ راهنمای ثبت نام از طریق پرتال اطلاع رسانی سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی ww.sanjesh.org و همچنین پرتال اطلاع رسانی دانشگاه جامع علمی کاربردی به نشانی www.uast.ac.ir قابل رویت و در دسترس داوطلبان است. بر همین اساس داوطلبان باید ضمن مطالعه شرایط و ضوابط مندرج در دفترچه‌ راهنمای پذیرش نسبت به نام نویسی در پرتال سازمان سنجش آموزش کشور اقدام و پرینت نهایی آن را تا زمان اعلام نتیجه نزد خود نگه دارند.

معاون نظارت و سنجش دانشگاه جامع علمی کاربردی ادامه داد: با عنایت به همزمانی پذیرش دانشگاه با ایام سوگواری و راهپیمایی اربعین سیدالشهداء(ع) به داوطلبان توصیه می‌شود در اولین فرصت نام نویسی کنند و به روزهای پایانی موکول نکنند.

فتحیان گفت: در پذیرش جاری، دانشگاه جامع علمی کاربردی علاوه بر پذیرش در کدرشته‌های متنوع، برای اولین بار اقدام به ایجاد ۶ هزار و ۵۱۸ نفر ظرفیت تعهد اشتغال کرده که از این تعداد ۲ هزار و ۵۲۸ نفر ظرفیت در ۱۱۹ کدرشته‌محل در مقطع کارشناسی ناپیوسته و ۳ هزار و ۹۹۰ نفر ظرفیت در ۱۶۳ کدرشته محل در مقطع کاردانی است.

معاون نظارت و سنجش دانشگاه جامع علمی کاربردی در خاتمه گفت: به تمامی داوطلبان و به ویژه متقاضیان این دسته از رشته‌محل ها توصیه می‌شود به منظور افزایش احتمال قبولی بیش از یک کدرشته‌محل را انتخاب کنند.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها