فرماندار شهرستان جاسک:

خدمت بی‌منت به مردم باید سرلوحه کارهای همه مدیران قرار گیرد



به مناسبت هفته دولت ورزشکاران، مربیان و مدال آوران  و قهرمانان به اتفاق عبدالمجید مرادی رئیس اداره ورزش و جوانان با فرماندار جاسک دیدار کردند. 


به گزارش صبح ساحل، در این دیدار  عبدالمجید مرادی رئیس اداره ورزش وجوانان جاسک هفته دولت را تبريک گفت و گزارشی از فعالیت های پنج ماهه اول سال جاری اداره ورزش و جوانان جاسک را در حوزه های  ورزشی، عمرانی،  قهرمانی و همگانی بیان کرد.
وی اظهار داشت: دولت سیزدهم در امر احداث زیرساخت های ورزشی این شهرستان انقلاب بزرگی را انجام داده است و  با حمایت های خوب فرماندار ، معاونین فرماندار ، امام جمعه، مدیر کل ورزش و جوانان ، نماینده شرق استان در مجلس  شورای اسلامی  و توجه خوب دولت سیزدهم و مقام عالی وزارت بیست پنج زمین چمن مصنوعی در سطح محلات شهر جاسک و روستا های بخش مرکزی و لیردف با اعتبار بیست و پنج میلیارد  تومان احداث شده است  که جای تقدیر دارد.
عبدالمجید مرادی گفت: علرغم کمبود و مشکلات ورزشکاران و مربیان آقایان وبانوان در مسابقات کشوری و استانی افتخار آفرینی کرده اند.
وی بیان داشت: دست همه مربیان و مسولین هسته‌ای ورزشی را با محبت می فشارم زیرا بدون هیچ چشم داشتی برای ورزش شهرستان خدمت می کنند.
متولی ورزش جاسک گفت:  در دولت سیزدهم نگاه مسولین به ورزش وجوانان نگاه عادلانه ای است.
در این مراسم  مهرانی فرماندار جاسک  گفت:  ما خدمتکذار مردم هستیم و خدمت بی منت به مردم باید سرلوحه کارهای همه مدیران شهرستان جاسک باشد. فرماندار جاسک گفت همه دستگاه‌ها ی شهرستان باید به ورزش جاسک کمک کنند چون اعتقاد دارم جامعه سالم در گرو حمایت از ورزش است.
رئیس شورای ورزش جاسک بیان داشت:  در دولت سیزدهم زیر ساخت های خوبی در ورزش جاسک احداث شده و نمونه بارز آن احداث بیست پنج زمین چمن مصنوعی با اعتبار بیست پنج میلیارد تومان است.
  فرماندار جاسک گفت:  خدمات و فعالیت های دولت ایران قوی و مردمی آیت الله رئیسی  در بخش ورزش قابل مقایسه با دولت قبلی نیست و  این دولت توجه بیشتری در حوزه ورزش دارد و در دولت سیزدهم در امر زیرساخت های ورزشی انقلاب بزرگی صورت گرفته  است و این روند رو به رشد است.
رئیس شورای ورزش جاسک اظهار داشت: مشکلات سیستم سرمایشی سالن هاو سیستم روشنایی استادیوم ورزشی شهر جاسک را پیگیری و رفع خواهیم کرد. فرماندار جاسک از زحمات و تلاش های مدیر جهادی اداره ورزش وجوانان شهرستان تقدیر و  تشکر کرد و بیان داشت: فعالیت های شبانه روزی ایشان کاملا رضایت کننده است و از حمایت های خوب استاندار هرمزگان و
مدیر کل ورزش وجوانان استان از ورزش جاسک تشکر
می کنم.
در پایان مراسم  از ورزشکاران  بانوان که موضوع عفاف حجاب را در مسابقات ورزشی سرلوحه خود  قرار دادند و در زمینه گسترش فرهنگ عفاف حجاب نقش آفرینی کردند تجلیل شد.

 

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها