دستگیری باند سارقان و مالخران موتورسیکلت‌های پاکشتی‌ در هرمزگان



فرمانده انتظامی استان هرمزگان از دستگیری ۱۶ نفرسارقان بعنف موتورسیکلت های پاکشتی در بندرعباس خبر داد.

 

به گزارش صبح ساحل، فرمانده انتظامی استان هرمزگان در تشریح این خبر بیان کرد: در پی وقوع چند فقره سرقت به عنف موتورسیکلت های پاکشتی از نوجوانان و افراد خردسال در سطح شهر بندرعباس و متواری شدن سارقان، پیگیری موضوع به صورت ویژه در دستور کار قرار گرفت.

سردار علی اکبر جاویدان افزود: با انجام تحقیقات پلیسی و بهره گیری از اطلاعات در اختیار مالباختگان، مشخص شد سارقان با صورت پوشیده و با استفاده از چاقو و تیغ موکت بر در چند مرحله اقدام به سرقت موتورسیکلت کرده و از محل متواری شده اند.

وی اظهار کرد: کارآگاهان اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی استان با تشکیل چند اکیپ مجرب به محل های وقوع سرقت عزیمت که در بررسی های میدانی و دقیق انجام شده مشخص شد که اغلب سرقت ها در بازه زمانی ساعات ۱۹ تا ۲۳ انجام شده و متهمان با تشکیل باند حرفه ای با موتور سیکلت و به صورت سه نفره و با پوشش ماسک و نقاب اقدام به تعقیب راکبین موتور سیکلت های پاکشتی که اغلب نوجوان بودند کرده و در مکان های خلوت با تهدید چاقو و ضرب و شتم آنان اقدام به سرقت موتورسیکلت و از محل متواری شده اند.

این مقام ارشد انتظامی استان هرمزگان خاطرنشان کرد: با تلاش شبانه روزی و انجام اقدامات فنی و اطلاعاتی و همچنین رصد دقیق محل های وقوع جرم در سه عملیات جداگانه ۱۶ نفر از سارقان و مالخران اموال مسروقه که ۱۴ نفر آنان تبعه خارجی و دارای سوابق متعدد کیفری بودند شناسایی و با هماهنگی قضائی متهمان در مخفیگاهشان دستگیر شدند.

وی بیان کرد: در بازرسی از مخفیگاه‌های متهمان ۹ دستگاه موتورسیکلت پاکشتی مسروقه کشف و متهمان ضمن اقرار به ۳۰ فقره سرقت موتورسیکلت، با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به دستگاه قضائی معرفی و با صدور قرار مناسب روانه زندان شدند.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها