رئیس هیئت فوتبال هرمزگان:

فوتسال کشور بر روی فوتسال هرمزگان حساب ویژه‌ای باز کرده است



دوره مربیگری فوتسال سطح یک ایران ویژه آقایان به مدرسی ابوالقاسم عارفیان و دستیاری حسن معماری به میزبانی هئیت فوتبال شهرستان بندرعباس در مجموعه کارگران  آغاز به کرد.

 


به گزارش صبح ساحل،  در مراسم افتتاحیه این دوره قاسم رنجبریان رئیس هئیت فوتبال استان هرمزگان گفت: هرمزگان در حوزه فوتسال با توسعه و پیشرفت خوبی مواجه است  و علت آن را نظم در برنامه های از پیش تعیین شده برای رسیدن به اهداف قابل دستیابی می دانیم .
وی بیان داشت: در حال حاضر هم از نظر مربی و هم از نظر بازیکن به جایگاه بسیار خوبی در فوتسال رسیده ایم و با قاطعیت عنوان می کنم ، فوتسال کشور بر روی استان هرمزگان حساب ویژه ایی باز کرده است
رئیس هیئت فوتبال استان هرمزگان گفت :  برای مربیان آرزوی توفیق و سلامتی می کنم و امیدوارم با سعی و تلاش این دوره را با موفقیت سپری کنید.
  محمد احمدی زاده رئیس هئیت فوتبال شهرستان بندرعباس  از تلاش های این هئیت برای برگزاری با کیفیت دوره های آموزشی ویژه مربیان و تعامل کامل هئیت فوتبال شهرستان بندرعباس با هئیت فوتبال استان در این ارتباط  گفت:  بندرعباس پتانسیل خوبی در  فوتسال از نظر منابع انسانی دارد و این روند رو به رشد به سیر صعودی اما منطقی خود ادامه دهد  تا انگیزه کار بیشتر برای متولیان امر پدید آید.
رئیس هیئت فوتبال شهرستان بندرعباس با تشکر از مدیریت ورزشگاه کارگران و مدیریت ورزش فولاد هرمزگان در همکاری با هیئت فوتبال شهرستان بندرعباس برای برپایی این دوره تقدیر و تشکر کرد.
ابوالقاسم عارفیان مدرس دوره نیز با تشکر از هیئت فوتبال استان هرمزگان و شهرستان بندرعباس از حضور فوق‌العاده باشگاه های هرمزگانی در سطح فوتسال کشور تجلیل کرد و ابراز امیدواری کرد بتوانیم دوره خوبی را با حضور مربیان جدید بندرعباسی برگزار نماییم.

 

 

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها