ماجرای سامانه «سدف» و سردرگمی مردم هرمزگان در تهیه سیلندر

صمت هرمزگان: قیمت مصوب سیلندر گاز ۲۷ و ۹۰۰ تومان است



ماجرای ثبت نام در سامانه سدف و دریافت سیلندرهای گاز چند روزی است با واکنش‌های بسیاری از سوی شهروندان در استان هرمزگان همراه بوده است. بسیاری از مخاطبین صبح ساحل با ارسال پیام‌هایی از نبود سیلندر‌های گاز ، امتناع از دادن سیلندر به شهروندانی که در سامانه «سدف» ثبت نشده‌اند و گران‌فروشی در سطح شهر خبر دادند.

       

یکی از این مخاطبین با ارسال پیام به صبح ساحل نوشت: « قیمت سیلندرگاز در سطح شهر بندرعباس به طور ناگهانی چندین برابر شده و به قیمت‌ ۲۰۰ هزار تومان رسیده است؛ چرا هیچ مسئولی نسبت به این موضوع واکنشی نشان نمی‌دهد؟».
فائزه منشدی پور مدیر روابط عمومی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان هرمزگان در خصوص قیمت سیلندر گاز گفت: قیمت سیلندر گاز ۲۷هزار و ۹۰۰ تومان اعلام شده و یک رقم ثابتی که شرکت پخش اعلام کرده است.
منشدی پور افزود: «اگر فروشندگان اقدام به گران‌فروشی کنند شهروندان می‌توانند با تماس با سامانه ۱۲۴ که سامانه‌ی ثبت شکایات صنعت، معدن و تجارت است، شکایات خود را عنوان کنند و شهروندان بعد از ثبت شکایت، کد رهگیری در یافت میکنند که می‌توانند یا این کد شکایت خود را پیگیری کنند؛ سازمان صمت با فرستادن بازرسی از محل شکایت شده بازدید خواهد کرد؛ همچنین اگر شهروندان مستنداتی مانند رسید یا قبض پرداخت دارند می‌توانند با مراجعه حضوری شکایت خود را ثبت کند».

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها